mowdy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 kan du ha forskjellige workspaces? tenkte på forskjellig bakgrunnsbilde og snarveier og sånt? viss, kordan? og kan du få flere en 2 workspaces? Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 kan du ha forskjellige workspaces?tenkte på forskjellig bakgrunnsbilde og snarveier og sånt? viss, kordan? og kan du få flere en 2 workspaces? 8838573[/snapback] Ja, du kan ha opptil 32 stykker. Dersom du bruker KDE kan du enkelt ha forskjellig bakgrunnsbilder på dem, snarveier tror jeg vil dukke opp på dem alle. Unntak fra det kan være småprogrammer som gdesklets/superkaramaba. Du bør si hva du bruker for å få forklart "hvordan". Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 kan du ha forskjellige workspaces?tenkte på forskjellig bakgrunnsbilde og snarveier og sånt? viss, kordan? og kan du få flere en 2 workspaces? 8838573[/snapback] Ja, du kan ha opptil 32 stykker. Dersom du bruker KDE kan du enkelt ha forskjellig bakgrunnsbilder på dem, snarveier tror jeg vil dukke opp på dem alle. Unntak fra det kan være småprogrammer som gdesklets/superkaramaba. Du bør si hva du bruker for å få forklart "hvordan". 8838656[/snapback] Eg bruker gnome(ubuntu 7.04) Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det finnes programmer som kan vise forskjellige bakgrunnsbilder i de forskjellige skrivebordene i gnome, husker bare ikke hva noen av de heter. Prøv å søke litt i synaptic Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Eg bruker gnome(ubuntu 7.04) Ja, du kan ha 36 stykker i Gnome, ser jeg. Bruker selv max. 4 i praksis. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 mowdy; Høyreklikk på ikonet nede til høyre(altså de to workspaces som du alt har), og velg Preferences. Her kan du legge til flere(vil ikke anbefale for mange, fire er et fint tall her). I KDE er det fryktelig enkelt å velge ulike skrivebordsbakgrunner på de ulike virutelle skrivebord, men ikke i gnome som du bruker. Har lest at det kan gjøres, men jeg vet ikke hvordan. Ikoner vil vises på alle. Installerer du gdesklets kan du velge hvilke skrivebord de ulike "widgets" skal vises på. Feks kan du ha klokke og kalender bare på skirvebord 1, men ikke på de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå