beachboy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hei! Står bom fast og trenger hjelp! Jeg er følgende sted: Greece - Tomb of Tihocan Forsøker å drepe centaurs og har fulgt alle mulige walkthrough på nett. Jeg har fått de til å stå i "svime" 3 ganger men når jeg kaster for å grabbe grapple så vil den ikke sitte. kastet mange ganger fra alle kanter, men vil fremdeles ikke sitte slik at jeg kan trekke. Jeg vet heller ikke om jeg har forstått hvordan jeg får de til å stå stille... vet jeg skal skyte ett skudd mot hode, men i praksis er det ikke like enkelt. -blir snart gal her. forrige tomb raider klarte jeg helt fint uten hjelp så dette er nedtur Takker for all hjelp jeg kan få PS: spiller ps2... Endret 11. juni 2007 av beachboy Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Dette gjør du: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haglen er din gode venn i denne samenhengen. Du trenger bare å fyre på med hagelskudd på den ene av de vesnene. Når du får den rage meter full vil den ene av vesnene angripe på deg for fult. Bruk den slow mo knappen til å trekke av en saftig skuddsalve fra haglen din. Da burde den ene av de vesnene du skjøt på stoppe opp. Da tar du bare og bruker den grappelen og tar vekk skjoldet. Nå er vesnet sårbart og bare fyr på. Når de nå skal kaste sån grønn greie som skal gjøre deg om til stein pluker du opp skjoldet så den grønne greie/strålen reflekterer på vesnene. Repeter denne prosedyren et par ganger så er du i mål. Burde ikke tatt deg mer een ca 1.5 min å ta dem hvis du gjør ting riktig. Husk å ikke se direkte på dem når de kaster den grønne greia på deg så blir du ikke til stein. Du trenger bare å drepe en av dem fo rå beseire vesnene. Endret 11. juni 2007 av Wooho Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 hehe og du har gjort det? -jeg får de ikke til å stoppe og jeg får heller ikke grabbet skjoldet... men takk noen som kan gå mer detaljert? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Har gjort slik han beskriver. Og kverket de Endret 11. juni 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har gjort slik han beskriver.Og kverket de 8838947[/snapback] jammen.... ARG! hehe jeg får det virkelig ikke til. vi er to drevene gamere og dette er flaut! ser at flere snakker om Adrenaline Dodge... Det funker heller ikke. hmmm. har ny billig håndkontroll, men regner ikke med at det har noe å si. Derfor er frustrasjonen stor. Hold deg fast: 4 timer har jeg forsøkt... Er det ikke litt rart at tautet/slynga ikke grabber da? Det har jeg jo ikke problemer med andre steder. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Skjønner at det er frustrerende. Du må stå temmlig nærme når den stopper opp. Rett forran. Det kommer en ring på skjoldet, litt utydelig. Men da skal grabberen sitte momentant. Riv løs skjoldet. Plukk det opp. Og bruk det til å reflektere strålen de sender ut. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har gjort slik han beskriver.Og kverket de 8838947[/snapback] jammen.... ARG! hehe jeg får det virkelig ikke til. vi er to drevene gamere og dette er flaut! ser at flere snakker om Adrenaline Dodge... Det funker heller ikke. hmmm. har ny billig håndkontroll, men regner ikke med at det har noe å si. Derfor er frustrasjonen stor. Hold deg fast: 4 timer har jeg forsøkt... Er det ikke litt rart at tautet/slynga ikke grabber da? Det har jeg jo ikke problemer med andre steder. 8839149[/snapback] Her ligger problmet ditt også, fordi du skal bruke den SLOW MO knappen, ellers vil det ikke fungere, du nevner at du spiller på PS2, ta opp manualen og se hvilken knap det er. For meg var det litt annereldes, jeg spilte spillet på PC kjøpt via Steam uten manual osv så jeg måtte hammre litt løs på tastaturet før jeg fant ut hvilken knapp det var. Hele poenge i Tomb Raider Anniversary sitt kampsystem er at den reage meteren skal fylles ut og bossene skal angripe deg og ved å fylle rage baren til fult vil Lara automatisk få tilgang til slow mo, dodge bossen og kunne skade bossen mye mere. Men dette viste du fra før av regner jeg med. Endret 12. juni 2007 av Wooho Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Det er sirkel +venstre spak Kommer opp et "bilde" når det skal gjøres. Når det gjøres riktig, kommer det opp en blink på hodet. Ivertfall på min PS2 Endret 12. juni 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
zestro Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 et annet problem : jeg er i Greece - Tomb of Tihocan, her er det en bug som gjør at jeg ikke kommer videre : / (de som har spilt "så langt" skjønner sikkert hvor jeg mener : p) her skal man altså først få ned to kasser til et "basseng" nederst.. så skal man tappe vannet ut av det "bassenget" for så å skyve kassene oppå to slike digre knappper i gulvet for å få åpnet den ene grinden med en flytegreie under som man må bruke for å komme videre.. problemet er da at den ene grinda som er over flytegreia allerede er oppe, slik at når jeg setter kassa opppå den knappen, så henger spillet seg opp på en måte. : // så jeg kommer ikke videre.. har prøvd å loade fra dem forrige levelen, men det blir ikke noen forskjell anyways.. : SS noen som har hatt det samme probemet ? : )) eller har noen tips om hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
boulderdash Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei. Har begynt å spille dette spillet. Sto etterhvert fast og slo opp i en løsning. Da jeg så i den sto det rett ovenfor det jeg lurte på: Ikke bry deg om å bruke shotgun. Det var da jeg skjønte at jeg hadde gått glipp av shotgunen, og at det ikke går ann å finne tilbake til der den skulle være fordi jeg allerede hadde gått for langt forbi. Er det noen som vet om det er mulig å finne shotgun etter t-rex fighten? Eller blir det å begynne på nytt for meg. Regner med at det er viktig å ha dette våpenet. Lenke til kommentar
boulderdash Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Glem det. Jeg fant den allikvel etter en lang rundtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå