moah Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hei... Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom disse tre kortene??? :oops: Hvilket av de burde jeg velge?? PS:jeg skal ha det beste..... Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB AGP, ATI 9700PRO, DVI, TV-Out, Retail Hercules 3D Prophet 9700PRO 128MB DDR AGP, ATI Radeon 9700PRO, TV-Out, Retail Crucial ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR AGP, ATI Radeon 9700PRO, TV-Out, Bulk Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Disse tre kortene er tilnærmet like i allround ytelse. De yter innbyrdes bare med en forskjell på 2-5%. Skal du allikevel klokke kortet ditt så fremstår Sapphire- kortet som det beste, så sånn "all over"- vurdering er nok Sapphire- kortet det jeg ville ha valgt. Og så får man jo titte litt på hva som er "bundlet" sammen med selve kortet + se på prisen før man evnt. foretar det endelige valget. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Eneste jeg kan se som skiller seg ut er at Sapphire-kortet har en egen DVI inngang, i tillegg til den den vanlige VGA (15-pin D-sub) inngangen. Du får tak i konverterer til DVI, slik at du kan bruke to analoge skjermer. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Utgang? Jeg sier inngang fordi det er en hunn-inngang. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da har du en vane som blir veldig forvirrende. Hann eller hunn er irrelevant, signalene går ut av skjermkortet og inn i skjermen. Så skjermkort har utgang, det blir helt totalt fullstendig feil å kalle det inngang. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Pirkete jævl..... Ja da, ja da, utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå