snesoey Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Oppdaterte systemet til w2k. Installerte den nyeste driveren fra Nvidia (23.11). Men nå får jeg ikke velge å tweeke kortet i skjermegenskaper. Det gikk da før!?! Vet jeg kan bruke andre proggs, men nå er det da dette jeg lurer på :smile: Lenke til kommentar
GTS Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Du må legge inn Coolbits register filen for Win2k... Det er nemlig forskjellig coolbits for de forskjellige OS'a... Regner med at det var coolbits du brukte da.. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Vel, nå vet jeg ikke hva jeg gjorde under 98. Plutselig var bare det valget der. Vet ikke åsn man gjør det med "Coolbits". Fant en lang artikkel på nettet, men den var for lang til at jeg ble noe klokere, litt gammel var den oxo (12.41). Ev. hvor får man tak på denne registerfilen? Føler meg litt hjelpeløs, siden dette gikk av seg selv tidligere :smile: Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Vi gjør en lang artikkel kort. Lag følgende fil i f.eks notisblokka: Skriv: REGEDIT 4 Tre linjer lengre nede legger du inn følgende 2 setninger (det i klammer skal stå på en linje): [HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareNVIDIA CorporationGlobalNVTweak] "CoolBits"="3" Lagre filen som f.eks tweak.reg Etter det er det bare til å execute fila. Husk å starte maskina på ny. Dette skal funke i win2k registeret, om det er likt i 98 osv er jeg ikke sikker på. Har ikke hele 98 registeret i hode..... hø hø. Lenge siden jeg var der og rota det til. Og..... lurt å ta kopi av registeret før du gjør slike forandringer som dette. Rune Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Takker! Saken er biff! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå