Stian0 Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Er på tide jeg skifter ut mine gamle tskjorter og shortser, jeg er ikke noe særlig glad til å handle i klesbutikker! Men trenger nå nytt. Har sett folk i slike "hawai" shortser som går til knærne og litt under kneskåla. (Feks blå og hvitt med mønster og Rødt og hvitt) En kamerat sa at de selger slike på Blend, selger de slike shortser over alt? Og har de noe særlige tskjorter på blend? Tenkte meg innom i morgen for å se. Trenger også nye sko som "passer" til disse sommerklærne, noen som har noen tips til hva jeg skal kjøpe? Jeg går normalt i skate sko og en typisk "datanerd" look med vanlig jeans og hettegenser med glidelås. Er 17 år om det hjelper å oppgi alder. (Kan godt komme med andre tips til shortser osv) Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Må si jeg likte denne shortsen fra L’ecole National. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Siden jeg ser du går med skatesko så antar jeg at du kanskje liker skateklær? På Swag selger de veldig mange fine shorts fortiden. Vet ikke om de har denne i din by, men tenkte jeg kunne tipse deg alikevell. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 Var ikke sånt jeg ville ha Liker ikke sånne "lårshorts", vil ha til knærne og litt under kanskje. Som ser fett ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Shortser skal ikke gå under knærne, men helst stoppe rett på oppsiden. Edit: Omformulering Endret 11. juni 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 11. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Det har også vært min mening altfor lenge, men har nå fått øynene opp for kortere shortser. Må si jeg hadde valgt denne fremfor denne. Og, trådstarter, styr unna såkalte "jorts". Endret 11. juni 2007 av Godseieren Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 Liker best surfeshorts jeg også. Kommer helt ann på om du vil kle deg i mine øyne "pent" eller litt mer chill. Liker best chill. Min subjektive mening er at det fort ser litt jentete/gubbete/kaksete ut med kort shorts. Hvis du bor i Tigerstaden kan du ta deg turen innom Swag og White Water. Urban har vel helt sikkert noe også. På Urban finner du også noen sko som er mindre varme enn skate-skoene dine. Noe Vans-ish er digg å ha i varmen Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Billabong har mange steintøffe modeller i år EDIT: I hvert fall shortsene Endret 13. juni 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Billabong har mange steintøffe modeller i år 8846626[/snapback] Helt enig. Handlet med meg 4-5 shortser fra Billabong når jeg var i LA for et par uker siden, inkludert masse annet fra samme merke. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 ellers så har jo Stress endel t-skjorter/ sko dog ikke så mange shortser.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk tråden min da; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=777729 : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå