Mikkel™ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hei! Lurte bare på litt om det her kabinettet. Er det egentlig verdt det? Ser at det er masse plastikk her og at det eneste "vindu" systemet det har, er de to grillene på sia. [ link kabinettet ] Er det egentlig mulig å få en god kjøling og en god casemod ut av dette? mvh ~xav Endret 11. juni 2007 av xaviator Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er et meget godt kabinett. Det er ikek av de største kabinettene i midi størrelse, men allikevel god plass. Detaljene er gjennomførte. Plasten er også av god kvalitet og er ikke av den billigste sorten som knirker og knarker. Kjølingen er meget god. Det er lett å få bra luftflyt i dette kabinettet. Åpning i toppen som også lar overskuddsvarme der slippe opp. I tillegg kan du ha innsyn inn i kabinettet uten å ha de samme kjedelige plexi vinduene. Kan personlig anbefale det! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 aha kult... har du noen bilder av det med neon lys eller noe inni du kunne ha posta? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Linken funker ikke, iallfall ikke hos meg. Kan du si hva det heter, slik at vi kan se andre steder? ENDRET: Det stod jo i tittelen på tråden Goscinny Endret 15. juni 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skal se om jeg kan få lasta opp et par bilder senere i dag. Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har dette kabinettet og er veldig fornøyd! Vinduene på siden ser du rett gjennom, selv om det er netting forran. Skal legge ut bildet av mitt kabinett med lys senere;) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 hurra!* Gleder seg til bildene kommer * Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sorry for litt sein opplasting av bildene. Men nå er de her. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 nais! ser riktig bra ut dette kabinettet er det god luft flyt gjennom det? Har ett Chieftech dragon nå med 4x vifter og tempen der ligger på ca 25 grader i lufta inni der Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, luftflyten er bra. Jeg har bare to AeroCool vifter på 1000rpm i front og bak. En Zalman 9700LED på 1800 rpm i tillegg til en Thermaltake SL1 Systemvifte. Her ligger cpu på 30-32 grader idle og NB på 35. Så jeg vil mene dette er et kabinett som ikke trenger allverdens for å gi bra kjøling. Nettingen i sidedøra og luftutslipp i toppen gjør hjelper på. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ser barskt ut så fort jeg får betalinga for å male fjøset her ( tok 30 timer med 105 kr i timen ^^ ) så skal jeg kjøpe det Trenger ett kabinett som ser barskt ut. Chieftec kabinettet er litt kjedelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå