iStephano Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei der, jeg bare lurer på om hifiklubben har 30 dagers åpentkjøp i butikkene sine? Skal dit i morgen å er litt avhengi av det.. Takker om dere svarer fort Hilsen BanAnus Lenke til kommentar
Panter Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tja, kan ihvertfall ikke se at de skryter av det på hjemmesiden så kanskje tvilsomt.. Men de låner vel normalt ut produkter hvis du er seriøs. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dessverre, de låner normalt IKKE ut produkter. De er vel den eneste hi-hi sjappa som ikke låner ut også, vil jeg tro. Bruk klubben bare hvis du vet hva du skal ha - om du ikke er sikker er det bedre å handle andre steder. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) ok såpass ja, tenkte jeg skulle kjøpe meg en tv og teste det. Men er dette saken så veit jeg ikke.. Tusen takk for rask svar! Endret 11. juni 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Panter Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dessverre, de låner normalt IKKE ut produkter. Ok, da har de endret policy. Før var det "bare" å låne og de skrøyt at de ikke hadde lurepriser med 9999,- Men verden forandrerer seg stadig.. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jepp, lån var ikke noe problem i gode, gamle dager. Tiden da klubben var billigere enn andre, hadde god service og entusiaster som personale er dessverre forlengst over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå