JULINGiKAKE Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei. Skal kjøpe en heftig maskin men sitter fortsatt på gjerdet og venter på litt prisfall. Nå har jeg utsatt pckjøpet 2 ganger og har satt ny dato til etter 22 juli. Skal ha en rimelig heftig maskin som varer lenge Lurer på hvilket hovedkort som er å anbefale. Bør den nye pcen ha ddr3 ram? Noen som har noe peiling når en kan forvente at 8800 gtx faller i pris? Syns det har ligget på rundt 5000 kr lenge nå? tenkte på 4 gb ram, hvilken ram bør jeg velge? Har også tenkt å kjøre 2 operativsystemer. Et vista 64 bit og et vanlig xp operativtilfelle de spilla jeg har ikke håndterer vista. Noen ting jeg bør være obs på når jeg installerer disse? Kjølespørsmål: Når jeg bestiller en heftig gamer på nett, bør jeg spesifisere kjøling eller vet de som setter sammen pcen på nettbutikken hva som skal til for at maskinen holder seg kald. Hvis jeg bør spesifisere, hva kjøling er å anbefale? er rimelig grønn på dette Ser for meg at pcen blir noe slik: intel core 2 quad 4gb ram HD 500 x1 eller 2 8800gtx dvdbrenner Windows xp Vista 64bit Setter pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå