Gå til innhold

Creative 4600Ti kan jeg bruke det?

Cycl0ps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør både meg og deg en tjeneste og kjøp kortet på www.komplett.no . Elkjøp er IKKE riktig sted å handle data deler...

Nåja, er ikke så galt det da. Så lenge prisen er riktig så løp og kjøp. Men ellers er eg enig at du bør ikke kjøpe noe der, men å betale 1995 for et GF4 ti4600 er jo billig? komplett har ikke ti4600 inne siste eg skjekket.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? Nei jeg betaler ikke 2-300 kr mer når jeg kjøper det hos komplett. Ok da er det bare og ta med litt penger og kaste mx kortet og kjøpe det nye... Hvis kortet ikke fungerer som det skal så hva skal de gjøre? Det samme som de gjør andre steder vel teste det og kanskje gi meg et nytt et. Det mener jeg i allfall.

Når jeg ser på greiene så står det kompitabel med en k6 amd or later? Hvor mye lather er jeg?

Her står det:

IBM® PC 100% compatible

Intel Pentium® II and later processors,

AMD K6® and K7® processor families

64MB system memory or higher

50MB available disk space

AGP 2.0 compliant slot or better

CD-ROM Drive

Supports standard VGA and multi-frequency monitors

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? Nei jeg betaler ikke 2-300 kr mer når jeg kjøper det hos komplett. Ok da er det bare og ta med litt penger og kaste mx kortet og kjøpe det nye... Hvis kortet ikke fungerer som det skal så hva skal de gjøre? Det samme som de gjør andre steder vel teste det og kanskje gi meg et nytt et. Det mener jeg i allfall.

Når jeg ser på greiene så står det kompitabel med en k6 amd or later? Hvor mye lather er jeg?

Du trenger ikke å bekymre deg over det, det funker bra i din pc? k6 er mange år siden den forsvant fra markedet.

Lenke til kommentar

Creative sitt gf4 ti4600 bråker ikke mye det, kjøpte jo et selv for en uke siden .

Hører jo bare et svakt liten lyd som nesten ikke høres :D

Mitt kosta 1950kr på www.mpx.no , men di hadde bare 1 igjen sist e så.

----------------------

Intel P4 [email protected]

Apacer 512mb pc2100 cl2

Msi 648MaX 533 8x agp <- MAx 1.6 volt

HyundaI Image Quest 19"

Wd 80gb 8mb cache

IBm 80gb 2mb cache

Creative SB Live 5.1

Creative Gf4 TI4600 128DDr 325/733

------------------------

Lenke til kommentar

Ja selfølgelig.. Men jeg byttet inn telefonen min i samme slengen og han sa at han kunne holde et av skjermkortene til meg så jeg ba han gjøre det. Så om noen dager skal jeg ringe inn og spørre om de har fått noe svar fra forsikringen og om skjermkortet mitt er der enda.. ;)

Så sikkert neste fredag eller no. ;)

Pratet jeg med deg i butikken Espen_^? Jeg pratet litt med en fyr ved elkjøp vinterbro. Hvis du var der da..

Lenke til kommentar

Dem sa at de fikk det inn om to tre dager. Så.. Det er nok sant det.. Men du vet kjøps greiene hvis ikke de har det etter tre dager får de syv og hvis ikke etter syc må de gi deg et tilsvarende eller bedre for samme pris.. Håper du gjorde det samme som meg!

Som de har mye bedre og gi da... rofl! :lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...