Gå til innhold

Store RuneScape tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Runescape er møkk!

Bare scamming, noobing og uhyggelige personer

8856126[/snapback]

Bytt ut Runescape med Nordicmafia, og du er spot on.

8857596[/snapback]

På Nordic er det mykje svindling. Å svindle er jo ein del av spelet, men mange driver med ulovleg svindling. Dvs. svindling som ikkje er godtatt av moderatorane.

Men no er det vel Runescape me skal snakka om, ikkje diskutera om det er bra eller møkk.

Sånn er min metode i trene hakke- og smeltelevel:

1. Gå til hakkeplassen, nord for Al Kharid.

2. Hakk det du kan smelte.

3. Nede i byen er det ein smeltemaskin, smelt det du har hakka der.

4. Sett alt du har smelta i banken.

Gjenta disse fire punktene so mykje du vil.

1. Gå til banken, nordvest i Varrock.

2. Ta ut barene dine og ein hammar og gå ned til huset sør for banken, som er smithing hus elns.

3. Lag det som du treng høgst lvl for å lage av det du kan lage.

4. Selg det du har laga eller sett det i banken.

Gjenta desse punktene heilt til du er tom for bars.

Det er 170 dagar sidan eg spelte sist. Det er nesten eit halvt år.

Eg har rundt 18 hundre bronse piler.

Vennelista mi har vert full fleire gongar.

Eg har rune pickaxe.

Eg kan lage full bronse og iron.

Kva er deres nick? Den kontoen eg speler på er Coolkiwi3.

Eg er i World 8, viss den er full er eg i 7 og viss den óg er full, går eg i ein random.

Det var alt for denne gong.

Lenke til kommentar

Hvis man vil nå høyt i magi bruker jeg følgende medtode(mtd1. hvis man har penger/runer fra før mtd2. hvis man ikke har penger/runer)Man må være lvl 19 for å bruke denne metoden fra før.

metode 1:

1. kjøpe 1 jord(earth) tryllestav, 20 000 vann runer(water) og 10 000 krops runer(body) av andre spillere. Dette vil koste 451 500når tryllestaven koster 1500 og vann runene koster 15*20 000=300 000 og krops runene koster 15*10 000=150 000

2. gå til "stronghold of security", der lvl 14 ulver(wolf) og lvl 12 minotaur, og stell deg bak gjerdet.

3. bruk trylleformen "Curse", på dyrene og når du har brukt opp alle runene har du garantert kommet deg opp i lvl 70 tror jeg(er ikke helt sikker)

metode2(dette innebærer 40 i fisking og 40 i matlaging:

1. fisk og stek 1806 krabber(lobster), og sell dem til andre spillere for 250 kr. stk. Da vil du ha 451 500 kroner.

2. følg fra punkt 1 i metode 1

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Eg spilla runescape og legger nå ut:

Navn: Lexmars

Eg vil gjerne ha venner.

Brukern min er ny, så skillsa mine er ikkje god,

men eg veit mykkje om runescape.

Eg er ikkje member. (syns dette member greia er nokke drit)(for ikkje member)

sign:

RuneHero :thumbup:

Lenke til kommentar
Lillebroren min spiller masse runescape. Jeg har sett på det et par ganger og for en utenforstående så det passe hjernedødt ut. Han gikk rundt og hogde ned trær? La oss lage et spill der vi gjør lekser når vi først er i gang. Nei, jeg fikk ikke mye ut av det spillet:)

8904792[/snapback]

Jeg satt å så over skuldra på en kompis som spilte Counter-Strike. Alt han gjorde var å gå rundt å plaffe ned andre. Ikke ikke noe morsomt det er det vel?

Poenget er, man kan ikke og skal ikke bedømme et spill etter hva man ser over skuldra på den som spiller. Med et MMO er det heller ikke nok å spille 2 timer og tro man vet alt, slikt fungerer det ikke.

Når man skal teste et MMO skal man sette av minst 1 uke til å teste. I alle MMO og RPG jeg har spillet (begynner å bli noen over årene) er de første levlene ufattelig kjedelig og tidtakende, og spillet ser totalt forbanna kjedelig ut. Men så blir man bedre, man får nye tinger og vanskeligere oppdrag å gjøre.

Lenke til kommentar
kan noen linke til en side der det står historien til runescape?

har søkt litt men fant ikke noe

8913000[/snapback]

Gå til www.runescape.com (selvfølgeleg) og deretter klikk på Knownledge Base. Søk på history der.

Litt dumt at alle sider på runescape heiter www.runescape.com, viss du skjønner.

Lenke til kommentar
Møkka community - Grafikken er dårlig selv om det ikke glir inn på gameplayet, men det er irriterende når man tar opp saker og ting osv.

Drit av et spill skal du lete lenge etter, RS er utdatert møkk.

8941793[/snapback]

Som eg skreiv tidlegare i tråden, diskutures det Runescape her, og ikkje om det er bra eller dritt/møkk. Skal du (eller andre) komme med korte meiningslause innlegg som "RS er dritt!" o.l. kan du la vere å svare.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...