Gå til innhold

Store RuneScape tråden

Anbefalte innlegg

runescape.jpg

Nettsiden er her.

Her kan dere diskutere alt rund runescape, HAndler, kamper og hva som hels dere vill.

Men husk at det ikke er lov å kjøpe ting med ekte penger/ting osv.. dere kjønner hva jeg mener.

Hjelp til leveling

Magi

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis man vil nå høyt i magi bruker jeg følgende medtode(mtd1. hvis man har penger/runer fra før mtd2. hvis man ikke har penger/runer)Man må være lvl 19 for å bruke denne metoden fra før.

metode 1:

1. kjøpe 1 jord(earth) tryllestav, 20 000 vann runer(water) og 10 000 krops runer(body) av andre spillere. Dette vil koste 451 500når tryllestaven koster 1500 og vann runene koster 15*20 000=300 000 og krops runene koster 15*10 000=150 000

2. gå til "stronghold of security", der lvl 14 ulver(wolf) og lvl 12 minotaur, og stell deg bak gjerdet.

3. bruk trylleformen "Curse", på dyrene og når du har brukt opp alle runene har du garantert kommet deg opp i lvl 70 tror jeg(er ikke helt sikker)

metode2(dette innebærer 40 i fisking og 40 i matlaging:

1. fisk og stek 1806 krabber(lobster), og sell dem til andre spillere for 250 kr. stk. Da vil du ha 451 500 kroner.

2. følg fra punkt 1 i metode 1

Hakking/smelting

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1. Gå til hakkeplassen, nord for Al Kharid.

2. Hakk det du kan smelte.

3. Nede i byen er det ein smeltemaskin, smelt det du har hakka der.

4. Sett alt du har smelta i banken.

Gjenta disse fire punktene so mykje du vil.

1. Gå til banken, nordvest i Varrock.

2. Ta ut barene dine og ein hammar og gå ned til huset sør for banken, som er smithing hus elns.

3. Lag det som du treng høgst lvl for å lage av det du kan lage.

4. Selg det du har laga eller sett det i banken.

Gjenta desse punktene heilt til du er tom for bars.

Accounten min er: eminem_yo25, selv om jeg ikke hører på eminem mer :D

combaten min er 52. Jeg bruker full mithril og rune scmitar. når jeg bruker magi har jeg vanlig blå, med air staff.

runescapeskillz.jpgrunescapeperson.jpg

Diskuter i vei!!

Endret av Tommy_Tha_Tiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Namna kan vere feil, men viss eg husker rett:

Kiwien1 (eller 6): Combat lvl rundt 30. Meir veit eg rett og slett ikkje, sikkert fleire år sidan eg spelte på den kontoen.

Coolkiwi6: Combat lvl 40 elns, rundt 30 på Cooking og Fishing, rundt 30 på Crafting, 19 eller 20 på bue, 32 på magi, 40 hakking og 35 Smithing. Kjem ikkje på meir. Nesten full Addy (Adamant). Gjort alle questane unntatt Dragon Slayer og members questane. :D

Mafia Bossen: Combat lvl rundt 10, lite på alt anna. Namnet er etter eg spelte Nordic Mafia.

Kvifor eg slutta: Fordi eg blei hekta på Nordic Mafia og dermed brukte opp ein del av mitt dyrebare liv. :no:

Om eg kan hjelpe deg: Ja. Berre skriv spørsmålet her og eg skal svare so godt eg kan. Du kan også sende PM, som det skal stå at det er Runescape det handlar om.

Kan også hjelpe til med nesten alle questane, berre skriv kva quest du er på og kor langt du er komt.

Edit:

Min formue: 40-50 k

Eg er ikkje member.

Om eg kan gjere ting for deg: Spørs kva. Eg kan crafte ringar, smykker og amulettar. Ikkje diamant, men opptil rubin (ruby) om eg huskar rett.

Endret av Armenosos
Lenke til kommentar

Runescape hadde jo mange bra elementer, men problemet med spillet var ikke grafikken, men heller de andre som spilte.

Hvor kjekt er det å spille sammen med 8-12 åringer som ikke kan si annet enn "noob"? Om man går i villmarken, blir man kalt "noob" uanset om man dreper noen, blir drept, eller springer vekk!

Lenke til kommentar
Fordi det er et møkkaspill...

8854171[/snapback]

Og derfor er det et "no-life"-spill? :roll:

8854344[/snapback]

Ja...

Argumenter:

1. Grafikken er helt bånn

2. Det er nesten bare 10åringer eller 30+++ åringer som sitter og spiller spillet

det jeg kommer på nå!

Lenke til kommentar

Herregud. For det første: grafikken har ingen verdens ting å si -- det er tross alt gameplayet som teller. Det med alderen har du kanskje rett i, i hvert fall det om 10-åringer, men det er fortsatt et bra spill til tross for de umodne tullingene som hyler "noob".

Og om spillet har et dårlig community og trasen grafikk, er det fortsatt ikke et "no-life"-spill. "No-life"-spill er ikke en gang et uttrykk, bare noe tull du nettopp fant på.

Lenke til kommentar

Gameplayet i spillet er topp, og man blir fort hektet på det hvis man gjør det på smarte måter!

å ha et grunnlag at det er et møkkaspill, beviser bare at man er moden som en 10-åring, dette beviser også at du sikkert går og kaller alle N00b i villmarken og ellers.

Lenke til kommentar
Hvor kjekt er det å spille sammen med 8-12 åringer som ikke kan si annet enn "noob"? Om man går i villmarken, blir man kalt "noob" uanset om man dreper noen, blir drept, eller springer vekk!

8854227[/snapback]

Eg er snart 13, men spelte det vel når eg var 11-12 år. Eg skreiv aldri noob unntatt kanskje viss nokon f.eks. fulgte meg og spurte "im so poor, do u have cash?" o.l. spørsmål. Då skreiv eg kanskje noob viss eg var i dårleg humør, eller brydde eg meg ikkje. Eg prøver dessutan og vere hyggelig og ikkje skrive stygt og dritt om andre. Som f.eks. på Nordic Mafia fekk eg ein PM av ein eg hadde sendt PM til, som egentleg berre var litt tulle PM. PMen min inneheldt ca dette: "Hvorfor har du stjelt avataren min? Eg hadde den først." og då fekk eg denne tilbake: "Gå å pul morra di din grandmotherfucker!" elns. Og eg sluttar nesten alltid ein setning med Mvh Ivar, som eg har i signatur, fordi eg gidder ikkje å skrive det i kvar gong.

Det blei vel litt OT. :whistle:

Nokon som treng tips til å komme fort opp i lvl?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...