firberblad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hei, Tok med meg hjem et eksemplar av rattet fra MS som jeg tenkte å bruke på Forza 2. Der står det i manualen at boxen vil trenge en software update, og at den vil starte når jeg setter i den plata som fulgte med. Så jeg gjorde, men ingenting skjedde. Den fyrte i gang med PGR3. Prøvde også å slå av boxen, og så på igjen, men kan ikke se at det skjer en software update slik det står i manualen. Der står det også at jeg vil få en "kvittering" på at så har skjedd. Nå har jeg brukt rattet litt, og det ser ut til å funke greit. Men, jeg har lagt merke til at det automatisk dreier litt til høre når jeg starter boxen, selv om rattet står i "vater". Dette skjer også når jeg starter Forza 2. Betyr kanskje ikke så mye, men du verden det er irriterende. Så, kan jeg konkludere med at ting er ok, eller bør jeg springe tilbake til elkjøp? Endret 12. juni 2007 av firberblad Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror nok ting er ok, men du må kanskje kalibrere rattet? Hvis det er mulig selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Driverne til rattet var en del av en tidligere patch. Virker som om alt er i orden. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jepp, samme skjedde her. Fikk ingen update fra PGR3 platen som fulgte med. Men rattet fungerer helt fint. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 her også, men kjørte første med forza, der tok den systemupdate på xboxen min, muligenes drivere ligger der til rattet? men funker fint med rattet, litt uvant med force feedback , har bare hatt vanlige ratt til PC min. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Ser ut til at det er fungerer helt fint nå. Satt litt vel lenge i natt med Forza 2. Uvant med ratt, men enda mer uvant med force feedback. Konge spill er det og. Må vel kjøpe DIRT også, men jeg prøvde demoen og likte ikke måten rattet fungerte på der. Kanskje noen instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå