Gissan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Heihei, igjen! En liten bildekritikkspam en gang i blant må dere tåle.. Ihvertfall, her kommer bildet! Er åpen for både ris og ros, som vanlig.. -Gissan Red.: Endret emnetittel.. Endret 11. juni 2007 av Gissan Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ser ut som han står i en fargerik bermuda og rød(blå) t-skjore. Vil tro bildet hadde blitt mer fengende om du hadde beholdt fargene. Nå forsvinner han litt Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ser ut som han står i en fargerik bermuda og rød(blå) t-skjore. Vil tro bildet hadde blitt mer fengende om du hadde beholdt fargene. Nå forsvinner han litt 8837526[/snapback] Han forsvinner nok kan kanskje litt i versjonen med farger, men jeg kan jo alltids poste den. (Litt annen ramme, men det får dere leve med.. ) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bildet var best i S/H, men hva vis du hadde bare tatt personen i farger? Tror det kunne blitt veldig bra. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Bildet var best i S/H, men hva vis du hadde bare tatt personen i farger? Tror det kunne blitt veldig bra. 8837617[/snapback] Jo, det kunne vel det, men om jeg gidder å bruke all min tid på det? Neppe.. Hvis noen har veldig lyst, kan du jo gi det et forsøk.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stilig bilde det her, personlig hadde jeg likt å flytte kameraet nærmere personen i bildet, så det hadde blitt vann over i fjell. Men det er jo min personlige mening. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg har prøvd, det passet ikke med bare person i farger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Likte faktisk bildet ganske godt, jeg. Klarer ikke helt sette fingeren på HVA jeg likte, men det er noe jeg ikke likte, og det er måten han holder hendene på. Han skulle holdt begge ut til siden, eller skrått. Nå ser det ut som at han prøver å gjøre flaggsignaler uten flagg, egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå