totten Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Har kjøpt meg studio 11 men fore den ikke til å virke med pal. Den åpner ikke video filer i pal, er det noen som vet hva jeg bør gjøre for å få den aktivert for pal?? Endret 11. juni 2007 av totten Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den som har solgt deg programmet, må vel kunne hjelpe deg med det ? Lenke til kommentar
totten Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Kjøpte det i Usa, det er norks språklig så jeg trodde det skulle virke med pal, ikkje bare ntsc. Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Kjøpte det i Usa, det er norks språklig så jeg trodde det skulle virke med pal, ikkje bare ntsc. 8838263[/snapback] Hei. Versjoner kjøpt i USA vil kun fungerer med NTSC, mens versjoner kjøpt i Europa vil fungerer på PAL/NTSC. Kenneth Lenke til kommentar
Puzzled Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei, har selv erfaring med at dette kommer an på hvilket passord du benytter. Med rett passord kan programmet aktiveres for PAL. Problemet er at du ikke kan få tak i dette passordet uten at du kjøper programmet i Norge. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har du hørt med kundeservicen til Pinnacle om du kan få endret produktnøkkelen din til å støtte PAL? Kan ikke tenke meg noen andre lovlige måter som vil hjelpe deg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå