-Shaq- Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lurer på en ting og det er, hvordan pugger dere når dere har prøver ol? Noen spesielle studieteknikker som er bra for å bruke for å huske innholdet? Del de beste puggeteknikkene her! Lenke til kommentar
agnata Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg lærer best ved å skrive sammendrag av det jeg har lest. Sammendragene er også gode å ha senere ved eksamener og tentamener. Når det gjelder realfag som matte, fysikk og kjemi lærer jeg best ved å løse oppgaver Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Leser gjennom helt til jeg kan/husker det meste. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Matte: Gjør eksamener og skriver ned vanskelige oppgaver i regelboka Norsk/Nyere historie/Religion osv: Leser gjennom alt og marker viktige ting. Lager meg stikkordsliste etterpå. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Mattefag ol realfag: Løser oppgaver, skriver ned viktige regler. Andre fag, som er mer teoretiske: Skriver sammendrag, slik at jeg forstår teksten bedre selv. Leser gamle notater. Prøver å kunne ting utenat. Og til slutt pleier jeg alltid å lese gjennom kap/boka. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Les, les, les, hvis det er sammendrag i boka etter kapitlene, er det greit å lese de par ganger ekstra, for der står det viktigste gjennom kapitlene i boka. også greit å ta noen repetisjon på ting du er usikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå