Jørnan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har funnet ut at det er lagt ut testversjoner av SMan på nettet nå, men jeg finner ikke noen lenke til programmet, eller hvordan jeg skal installere den (det må gjøres noe så den blir "Symbian signed" osv). Så er det noen som har en .sis fil klar til installering, som et vanlig program? Eller en guide til hvordan man gjør det (lag den så det er VELDIG lett å forstå ) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg skrev for en stund siden en symbian self signing guide. Kanskje den kan være til hjelp? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Takk. Tror det vil hjelpe. Men vet du hvor jeg kan laste ned den usignerte versjonen av SMan? Finner den ikke Edit: Måtte bare logge inn på My-Symbian for å få lastet ned SMan Edit2: Nå har jeg greid alt til jeg kom til den delen der jeg skal bruke cmd. Jeg fant en annen guide på nettet, der .bat filen var ferdig laget (jeg trengte bare å endre filnavnet), og jeg prøvde den, siden jeg ikke forstod hva jeg skulle gjøre i cmd. Jeg endret og lagret filen, og kjørte den. Men det kom ingen ny fil når programmet var ferdig! Hva gikk galt? Endret 12. juni 2007 av jornan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå