Axl91 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) hei, jeg kræsja dataen etter at jeg lasta ned et freeware, det var ikke warez, men det er ikke poenget. Jeg måtte reinstalere alle drivere og jeg kan ha glemt noen, for selv om dataen går litt raskere med mindre dritt på maskinen så føler jeg at den ikke er helt god. Når jeg logger inn popper det opp to error meldinger og jeg lurer på om de sier dere noe: C:\WINDOWS\IME\sptip.dll C:\WINDOWS\system32\OLEACC.dll (det var noe med system32 jeg ødela ved PC kræsj) Jeg har prøvd å google, men da kom det bare masse forvirrende linker som ikke gjør meg klokere. Etter at disse meldingene har poppet opp funker verken msn og diverse spill som BF 2, total war: medieval 2(men jeg kan spille når jeg moddet spillet) og steam funker heller ikke. dette syntes jeg er veldig kjipt, noen som skjønner noe? takk på forhånd. Hvis dere trenger flere opplysninger så skal jeg prøve å svare på dem Edit: fant ut at "Legg til eller fjern programmer" knappen ikke funker lenger :S Axl F Endret 11. juni 2007 av Axl91 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 ingen som vet noe? må jeg reinstalere windows? igjen? Axl F Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis du sliter med Windows og freeware, så kan jeg anbefale deg Ubuntu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå