Gå til innhold

Aldersgrense på alkohol i Mexico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men den bota. noen som har en viss ide? er det snakk om 1-500 kr eller er det 10.000 + det er snakk om lissom.

8935574[/snapback]

kommer helt ann på hvor mye du har med deg.

Minste var på 300 eller 500kr, og derfra går det oppover.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg tar med meg selv om det er en liten risiko for å bli tatt

8935886[/snapback]

Etter jeg ble 16, så har jeg alltid hatt med meg noe alkohol eller tobakk når jeg har vert i utlandet. Etter jeg ble 18. har jeg hver gang hatt med meg godt over kvota mi, men aldri blitt stoppet.

Men selv om sjangsen er liten for å bli stoppet, så er den der, og en gang må det smelle...

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang ;)

Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke).

Jeg lurer på hva aldersgrensen på alkohol i Mexico er. Skal dit i desember en gang ;)

Ingen butikkselgere bryr seg om du er under 18 år i Mexico. Du kommer normalt inn på utesteder også, selvom du er under 18. Cash is king der nede (ikke det at du må betale ekstra, men de er mer intressert i å tjene penger på deg, når de vet at nabo-sjappa uansett kommer til å selge deg drikke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...