fredrik930 Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det noen som vet om en rask måte å gå opp i level på? Jeg har spilt veldig lenge og er bare på level2! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er akkurat det som er kjipt i morrowind, du må bare fly rundt og drepe og drepe og drepe og drepe helt til du får lvlups..noe som tar evigheter Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er sant det, å drepe er den letteste måten å gå raskt opp i level. Men du kan jo forbedre deg litt i dreping, samtidig som du hopper rundt alle steder (for å gå opp i Aerobics) og pruter hver gang du kjøper eller selger. Ta en titt på alle ting du kan forbedre deg i, og m du finner på noen smarte teknikker for å forbedre deg på akkurat det punktet så bruk det. Som du sikkert vet, så er det når du har forbedret deg på 10 forskjellige punkter, at du går opp i level. Håper ikke jeg skrev noe feil nå, det er nemlig lenge siden jeg har spilt det. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er du tyv, magiker eller kriger ? Lenke til kommentar
Daron Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Husk at du går opp i level hver gang du har gått opp i 10 Primary og Secondary skills.. Det vil si at du må prioritere å bruke dine primary og secondary skills. Hvis du har penger, kjøp trening i dem. Du går opp i level uansett hvordan du gikk opp i 10 skills.. Bruk våpenet dit, hopp rundt, hvis du er magicer, bruk magi MYE, hvis du er tyv, dirk opp hver eneste lås du kan, snik deg rundt over alt, pøv å backstab.. Levling har en tendens til å virke treigt i begynnelsen, men husk at noe av kritikken av spillet gikk på at det gikk for raskt å bli maks level.. Så ha tålmodighet Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Øker du i misc skills vil det gi deg bonus når du går opp i level. Eks at du kan øke speed med mer enn et poeng(2-5). Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 hmm. Specsene dine er _litt_ tvilsomme.... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg hadde et annet problem i Morrowind. Noen som vet hva hovedquesten er? Jeg har lagt ned litt over 150 timer i spillet, men vet enda ikke hva jeg egentlig skal gjøre Jaja, står sikkert i manualen (manualer er for pyser). Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg hadde et annet problem i Morrowind. Noen som vet hva hovedquesten er? Jeg har lagt ned litt over 150 timer i spillet, men vet enda ikke hva jeg egentlig skal gjøre Jaja, står sikkert i manualen (manualer er for pyser). Når du kom til Vvarfendel(øya du er på) fikk du en pakke, med instruksjoner om hvor du skulle levere denne. Ut ifra det finner du etterhvert ut hva hovedquesten er Kan sikkert si hva hovedquesten er men det blir en liten *spoiler* Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg hadde et annet problem i Morrowind. Noen som vet hva hovedquesten er? Jeg har lagt ned litt over 150 timer i spillet, men vet enda ikke hva jeg egentlig skal gjøre Jaja, står sikkert i manualen (manualer er for pyser). Når du kom til Vvarfendel(øya du er på) fikk du en pakke, med instruksjoner om hvor du skulle levere denne. Ut ifra det finner du etterhvert ut hva hovedquesten er Kan sikkert si hva hovedquesten er men det blir en liten *spoiler* Hva er den da??? Men likavel takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå