Gå til innhold

Morrowind-hjelp!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant det, å drepe er den letteste måten å gå raskt opp i level. Men du kan jo forbedre deg litt i dreping, samtidig som du hopper rundt alle steder (for å gå opp i Aerobics) og pruter hver gang du kjøper eller selger.

Ta en titt på alle ting du kan forbedre deg i, og m du finner på noen smarte teknikker for å forbedre deg på akkurat det punktet så bruk det. Som du sikkert vet, så er det når du har forbedret deg på 10 forskjellige punkter, at du går opp i level.

Håper ikke jeg skrev noe feil nå, det er nemlig lenge siden jeg har spilt det. :)

Lenke til kommentar

Husk at du går opp i level hver gang du har gått opp i 10 Primary og Secondary skills..

Det vil si at du må prioritere å bruke dine primary og secondary skills. Hvis du har penger, kjøp trening i dem. Du går opp i level uansett hvordan du gikk opp i 10 skills.. Bruk våpenet dit, hopp rundt, hvis du er magicer, bruk magi MYE, hvis du er tyv, dirk opp hver eneste lås du kan, snik deg rundt over alt, pøv å backstab..

Levling har en tendens til å virke treigt i begynnelsen, men husk at noe av kritikken av spillet gikk på at det gikk for raskt å bli maks level.. Så ha tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde et annet problem i Morrowind. Noen som vet hva hovedquesten er? Jeg har lagt ned litt over 150 timer i spillet, men vet enda ikke hva jeg egentlig skal gjøre :)

Jaja, står sikkert i manualen (manualer er for pyser).

Når du kom til Vvarfendel(øya du er på) fikk du en pakke, med instruksjoner om hvor du skulle levere denne. Ut ifra det finner du etterhvert ut hva hovedquesten er :)

Kan sikkert si hva hovedquesten er men det blir en liten *spoiler* :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde et annet problem i Morrowind. Noen som vet hva hovedquesten er? Jeg har lagt ned litt over 150 timer i spillet, men vet enda ikke hva jeg egentlig skal gjøre :)

Jaja, står sikkert i manualen (manualer er for pyser).

Når du kom til Vvarfendel(øya du er på) fikk du en pakke, med instruksjoner om hvor du skulle levere denne. Ut ifra det finner du etterhvert ut hva hovedquesten er :)

Kan sikkert si hva hovedquesten er men det blir en liten *spoiler* :)

Hva er den da???

Men likavel takk for alle svar! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...