the dark one Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 hvordan formaterer jeg i dos? på en rask måte,ikke med og skrive "format c:" det er en raskere måte, hva skriver jeg da. Lenke til kommentar
quakegamers Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 er det ikke format :c/q Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Eller format :c /q :smile: Tror ikke det er mange alt. til format-komando om du skal gjøre det i Dos, men quick-parameteren gjør det vel litt raskere. Lenke til kommentar
the dark one Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 takk Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 "litt" raskere :smile: format c: /Q bruker ikke mer enn 1 sekund på å formatere disken (den bare tilbakestiller/tømmer FAT-tabellen). Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det er vel like greit å bare slette innholdet på hdd'en da det er det /q kommandoen gjør;) --> del *.* Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 hvordan formaterer man fra en ntsd (eller no) partisjon til en fat 32 partisjon. Lenke til kommentar
svenna Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Bruk heller format c: /q enn å prøve deg på deltree eller no slikt, det tar tid. poenget med quick blir ligsom borte. format /q tømmer hele FAT tabellen, så den er rask, mens deltree *.* accesserer hver enkelt fil og tømmer den filene fra FAT tabellen. Særlig uten smartdrv så kan det ta laaaang tid. Lenke til kommentar
croWman Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 du må inn og slette diskpartisjonen, og lage en ny partisjon som er fat32 for og endre fra ntfs til fat, konvertering fra fat til ntfs er en enveisbilett, så det er ikke noen andre måter som jeg vet om i hvetrfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå