Talker Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg ser etter en cd spiller med linjeutgang for ett eller 2 par høytalere, sub utgang, og aux inngang bak. Hvis ikke... foran Den kan vel ikke koste så mye som 1500 heller da... Endret 11. juni 2007 av Talker Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tja, Pioneer kommer til tankene, noen av disse modellene burde ha det du ber om for en rimelig penge.. Tror modellene heter noe med mp50 var i hvertfall to bokstaver og to tall Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 denne spilleren er kanskje noe å satse på? Ikke så værst pris heller? Men hadde likt aux bak. Ser for meg å gjemme utstyr i hanskerommet eller noe. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Linjeutgangene er ikke til høyttalere, men til forsterker Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Linjeutgangene er ikke til høyttalere, men til forsterker 8837108[/snapback] Hmm... ja stemmer. Litt ny på dette, men visste jo egentlig d da.. Hva synest dere er greiest. AUX i front eller bak? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Aux bak, slipper en kabel som kommer ut framme på spilleren! Jeg ville gått for Denne To linje utganger, hvis du skal ha forsterker på sub og høytalere en gang i tiden. Den er bare litt dyrere enn den du linket til. Endret 11. juni 2007 av Defus Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Aux bak, slipper en kabel som kommer ut framme på spilleren! Jeg ville gått for Denne To linje utganger, hvis du skal ha forsterker på sub og høytalere en gang i tiden. Den er bare litt dyrere enn den du linket til. 8837279[/snapback] Jeg vet.. Problemet er bare det at jeg synest den bare ikke ser ut i forrhold til den jeg linket til... Ser litt jalla ut Hva syns dere? Endret 11. juni 2007 av Talker Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Denne ser ikke så ille ut, men er jo selvfølgelig litt dyrere. Men den har visst det samme som den jeg linket til, uten at jeg har lest så nøye igjenom hva det stod der utenom at de begge hadde 2 linjeutganger. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Når det står F + R or S/W på linjeutganger, hva mener de da? At jeg kan velge om jeg vil bruke de på front og rear, eller bruke de på front og subwoofer? Dette stilles på spilleren? SÅ jeg kan stille sub individuelt? Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 det stemmer nok det ja. du kan stille inn lavpass på rear utgangen for å bruke denne som sub-utgang, Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 hva om jeg vil bruke den ene linjeutgangen på sub, og den andre på rear? ALtså.. noen 6x9 i hattehylle f.eks. Lenke til kommentar
2fast2furious Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Syns du skulle legge noen få kroner ekstra og gå for denne har inngang for ipod og greier. to utganger og delefilter, både HP og egen substyring.. har hatt denne en måned nu og er godt fornøyd.. men skal bytte den ut med alpine sin Ipod-spiller. ingen cd - kun ipod eller lignende som gjelder.. bare å pakke ipoden i hanskerommet og ingen cder som ligger å flyter i bilen.. skikkeli hærli Lenke til kommentar
Talker Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Men denne har nå de samme utgangene da.. Man bruker vel en av linjeutgangene til subben? Lenke til kommentar
2fast2furious Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Men denne har nå de samme utgangene da.. Man bruker vel en av linjeutgangene til subben? 8862661[/snapback] Ja man må nesten det, bli vanskeli å få tak i noe spiller med F & R + SW i denne prisklassen, hvis du i det hele tatt finner noe slikt. Du får splitte signalene bak og styre sub fra forsterkeren hvis du har forsterker med "fjernjustering" Lenke til kommentar
Defus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville heller satset på orntlige høytalere fremme på forsterker i stede for 6*9 bak. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville heller satset på orntlige høytalere fremme på forsterker i stede for 6*9 bak. 8866206[/snapback] Har du noen tips? Må vel bygge ut jeg da, siden det ikke er laget plass for høytalere i døra. Men får man ikke litt mere bass for en billigere penge med 6x9? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tja høytalere fra Morel, Focal, Hertz og Soundstream. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå