Gå til innhold

Ps3 ned i pris med 2000 kroner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har allerede maxet ut dagens blu-ray plater så tviler det hadde funket med Xbox sine dvd plater :) Dessuten velger jeg Blu-Ray pga filmer også, har man en full hd tv så er det rimelig selvfølge at man går for Blu-Ray.

8838466[/snapback]

Det der må være bortimot det dummeste du har prestert å si. Har HD tv jeg men valgte en HD-dvd spiller fra Toshiba!.

Lenke til kommentar
De har allerede maxet ut dagens blu-ray plater så tviler det hadde funket med Xbox sine dvd plater :) Dessuten velger jeg Blu-Ray pga filmer også, har man en full hd tv så er det rimelig selvfølge at man går for Blu-Ray.

8838466[/snapback]

Det der må være bortimot det dummeste du har prestert å si. Har HD tv jeg men valgte en HD-dvd spiller fra Toshiba!.

8844576[/snapback]

Ikke alle som har fulgt fullt med på format krigen sikkert..

Lenke til kommentar

Den kommer til å gå ned litt i pris. Kanskje 500kr~

Men så mye som 2000kr er nok bare å glemme.

PS3 er i grunn ikke så dyr som folk skal ha det til. Hva får du for 6k da? Jo, enn fullblods Blu-ray spiller, en heftig spillmaskin + mer til.

Bare Blu-ray spillere idag koster rundt 10 000kr, og da er PS3 et røverkjøp.

Mange ser kanskje ikke grunnen til å investere 6000kr i en PS3 enda, da det ikke har kommet noen skikkelige spilltitler enda. Men de kommer, og når disse kommer blir det nok flere folk som kjøper!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Det skjer ikke at prisen på PS3 60GB senkes når PS3 80GB kommer ut da? 16. Juni.

Iallefall det jeg satser på :p

Mange ser kanskje ikke grunnen til å investere 6000kr i en PS3 enda, da det ikke har kommet noen skikkelige spilltitler enda. Men de kommer, og når disse kommer blir det nok flere folk som kjøper!

8844885[/snapback]

GTA IV og NFS etellerannet kommer jo "snart" :D

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Det skjer ikke at prisen på PS3 60GB senkes når PS3 80GB kommer ut da? 16. Juni.

Iallefall det jeg satser på :p

8844885[/snapback]

GTA IV og NFS etellerannet kommer jo "snart" :D

8845168[/snapback]

Kommer det en 80GB versjon også? Da kan det tenkes at den går ned i pris ja... Får håpe på det! :)

Lenke til kommentar

8838466[/snapback]

Haha, håper noen skriver ned disse gullkornene.

8843835[/snapback]

Takk for idéen, jeg er i gang. Diskusjon.no sine beste gullkorn skal samles på en nettside i fremtiden. Takk! :)

8844118[/snapback]

Tror du like gjerne kan kalle det topicet "Aveans gullkorn". De 10-15 første sidene blir vel en samling gullkorn bare fra hans poster :p No offence Avean :!:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

argh :(

Kommer det 120GB da? Har lest mye om 120GB+PS3 i samme artikler, men ikke at det kommer.

Kommer prisen på 60GB til å synke de nærmeste ukene, noen som tror?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

man kan vel sette inn egen disk, kan man ikke?

2,5" eller noe sånt. Jeg mener i allefall å ha lest dette. Rett meg om jeg "lyver" nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Ja det vil iallefall jeg tro. Men finnes sikkert noen fine guider, evt. programmer ifra Sony, som fikser dette ;D

*google etter en slik guide*

edit, nå har jeg googlet:

Lol, nei wtf for en link det var da :p

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar

Mitt tips er $100/1000 kr. priskutt i juli/august, trolig i forbindelse med E3. Så nytt $100/1000 kr. priskutt neste sommer. Men dette avhenger selvsagt av salget framover.

Når det gjelder større harddisk er det bare å kjøpe en standard bærbar disk, f.eks. 160 GB til 768 kr., og skifte den ut med den gamle med Sonys velsignelse.

Prisene på Sonys Blu-ray-spillere går ned jevnt og trutt. Deres nyeste koster $499, ca. 3000 kr., i USA.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Tror folk trenger en liten oppvåkning, er ikke bare Blu-Ray drevet som gjør enheten dyr men hele pakka. Husker ikke hvor jeg leste dette men Blu-Ray drevet er den nest dyreste enheten i konsollen.

Men uansett tror jeg ikke diskusjonen var ment å mynte ut rundt hva det er som koster hva i konsollen men om den blir å få et priskutt på 2k eller ei, kanskje vi burde vurdere å holde tråden on topic? Bare en tanke.

Med spørsmålet om PS3 vil synke i pris med 2k, nei, ikke i år. Til høsten neste år tror jeg PS3 har lungret seg ned på et nivå konkuransedyktig med de andre, dessverre tror jeg det er for seint om de tar så lang tid å få den ned på konkuransedyktig nivå, så la oss be til gudene at jeg tar feil og at den ramler i pris på slutten av året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

huff. Da får jeg vel samle sammen kronestykkene i sommer jeg da :hm:

Bare å håpe at konsollen er verdt så mye penger. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...