Snuggis Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 eg fekk tak ein ein johnson GT. Den var lang stamme, men eg bygde bare opp hekken. 8983616[/snapback] Har du bilde? Hadde vært morsomt å se resultatet Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer bare på en ting, hvorfor i all hverden kjøper du/dere langstammede motorer når det er like lett og få tak i en kortstammet en, som faktisk passer på båten....... Og bygge opp akterspeilet ser fælt ut også....... Lenke til kommentar
henke- Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer bare på en ting, hvorfor i all hverden kjøper du/dere langstammede motorer når det er like lett og få tak i en kortstammet en, som faktisk passer på båten.......Og bygge opp akterspeilet ser fælt ut også....... 8989486[/snapback] Det ble fint skal eg sei deg. legger ikkje merke til det.! Lenke til kommentar
Mørebas 15 cabin Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Har en mørebas 15 cabin . Med lang stamme 30 hk Johnson og ska bygge opp mørkeste 12.5 cm . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå