Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) One More thing.. Safari kommer for Windows! Apple har hatt stor suksess med iTunes på Windows, vil gjerne gjøre det samme med iTunes. Safari er den raskeste nettleseren på Windows. Link Edit: Public beta har blitt sluppet, skal prøve nå! http://www.apple.com/safari/ Endret 11. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Spanande, eg kjem nok til å laste ned og teste den. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Aaaaah! Digg! Savner virkelig Safari på Windowsboksen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Safari Web Browser har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. Safari is missing important resources and should be reinstalled Skuffende, buggete som faen og laster tregere enn Firefox! Det klarer ikke å vise alle elementer på diskusjon.no heller Men det er bare en beta Edit: Leif Endret 11. juni 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Siden denne tråden omhandler software til Windows og ikke Windows som operativsystem så flyttes denne til rett kategori. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 herrejesus , dette er den mest buggy betaen jeg noengang her vert borti , og jeg har vert borti mange betaer laster ikke sidene ordentlig eller noe , og ikke minst klikker det etter 5 minutter med surfing , for ikke å snakke om resursbruker når den laster sider ,det er helt horbelt ! nei holder meg til firefox ja... Lenke til kommentar
basushjerne Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Selv om dette var den mest buggy browsern jeg har prøvd, var den også en av de beste(hvis vi ser bort i fra alle buggene, de blir nok rettet om ikke så lenge). All programvare fra apple er brukervennlig og så "glatt" å bruke, hvis dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
dennis.se Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) den hastighetssammenligningen på safari-sida så litt suspekt ut. i så å si alle tester jeg har lest, så banker opera alle andre nettlesere i hastighet (ref. f.eks http://www.howtocreate.co.uk/browserSpeed.html#winspeed eller http://news.softpedia.com/news/IE7-vs-Fire...20-54537.shtml) er jeg ute i skogen og plukker dangelbær nå, eller er noe galt? Endret 11. juni 2007 av Nonst0p Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 VG.no ser jo ut som rommet mitt jo! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 VG.no ser jo ut som rommet mitt jo! 8914001[/snapback] Stakkars rom Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som vet hvordan man kan få backspace til å fungere? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 å slette Safari er sikkert enkleste måten. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Gjorde også det.. Bruker Opera atm. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Nå skal jeg ærlig talt ikke ha på meg at jeg har brukt safari, men jeg hadde inntrykk av at dette var den dårligste nettleseren man kunne finne på denne siden av årtusenskiftet.... Broren min bruker Mac på jobben sin (lyd tekniker) og han skjelte ut safari noe vakent. edit: får laste ned betaen og teste selv. edit2: Nei, jeg synes ikke safari var så ille + Den loader veldig raskt -- Den ser ut som Mac (er det bare jeg som synes dette ser stygt ut?) - Den overstyrer taskbar - Dårlig tekst anti-alias men alt i alt så er den ikke så ille. Endret 29. juni 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 One More thing.. Safari kommer for Windows! Apple har hatt stor suksess med iTunes på Windows, vil gjerne gjøre det samme med iTunes. Safari er den raskeste nettleseren på Windows. 8836239[/snapback] Du er vel ironosk nå? iTunes er noe møk for Windows, den krasjer hele tiden hos meg, og bruker utrolig mye minne og prosessorkraft. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 iTunes er verste søppel jeg har sett. Bruk heller mediamonkey eller winamp, begge to kan føre over filer til iPod, uten å være tilbakestående. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Du er vel ironisk nå?Nei, han siterte sida han linka til. Og sida han linka til siterte Steve Jobs på keynoten der dette vart annonsert. (Iallfall eit tilnærma sitat, slik eg forstår det.) Endret 29. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvordan får man vist filmene på youtube? Syns Safari er genialt men får ikke sett på filmene som ligger på youtube... "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player." Jeg har på JavaScripten og jeg har den nyeste Flash Playeren... Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få dette til å virke? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvordan får man vist filmene på youtube? Syns Safari er genialt men får ikke sett på filmene som ligger på youtube... "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player." Jeg har på JavaScripten og jeg har den nyeste Flash Playeren... Noen som vet hva jeg skal gjøre for å få dette til å virke? 8987264[/snapback] Bytt nettleser til Firefox eller opera ? safari funker dårlig. bare prøv å gå på VG med det Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Funker fett det... Ikke noe problemer med vg eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå