g@bb@ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Min kamerat har akkurat fått Windows Vista Home Edition Premium 32 bit. Men ingen av oss klarer å laste ned programmer eller Firefox. Hva skal vi gjøre? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sjekk om nettverkskabelen står i Det skal ikke være noen grunn til at du ikke får lastet ned Firefox. Jeg har gjort det maaaaaange ganger på Vista. Det er ikke MS greier som sperrer deg iallefall! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Dette er feilmeldingen som kommer opp dersom jeg prøver å laste ned Firefox: Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Last ned via en annen PC og legg det på en minnepinne eller CD da vel. Så fort FF er inne trenger du ikke IE til så mye vel? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Men det gjelder alt som blir lastet ned. Og da mener jeg freeware og slikt. Drivere til forskjellig hardware osv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er fortsatt et IE-problem som ikke vil være noe stort problem så fort du begynner å bruke Firefox. Men for all del, det er nok et symptom på en større bakenforliggende feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå