Gå til innhold

Halo - Master Chief sitt ansikt avslørt?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mmm, skal jeg bare følge opp med en masse fakta som neppe noen synes er noe kult, men hey... Bare å lese:P

Den drakta MC har på seg holder han neppe i live hvis man tenker som darth vader, men tenker man kamp så holder den han på en måte i live.. Det som mest sannsynelig kommer til å skje er at man får se annsiktet til MC i slutten av 3'ern siden dette blir det siste halo spillet.

Mmm, ellers for å komme med med jiberish, han ble jo forsterket en hel masse når han var ca 14 år med en masse stuff , drakta fikk han i 20 års alderen, den øker kreftene hans, gjør han raskere og mer effektiv...

Som sagt, bare masse kjedelig kødd... Men hey, thats me:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hehe, skjønner ikke hvordan noen hadde trodd at psilo og jeg var samme person. Hadde et annen nick en liten periode og da hadde jeg i signaturen "Tidligere kjent som überGoliath"...

-----------------

Det er ingenting i bøkene som skulle direkte indikere at MC har noe vansiert ansikt. MC har jo vært i kamp siden han var en gutt så et arr eller to er nok ikke overraskende.

Hvis MC skulle hatt et vansiert ansikt, ville det nok ha kommet av transformasjonen de fikk som yngre, nevnt at Nophalax.

Huden til MC vil mest sannsynligvis være kritthvit da det kommer frem i boka "The Flood" at MC ikke har vært noe spesielt eksponert til sollys

I den første Halo Graphic Novels så får vi se en kvinnelig SPARTAN-II i MC's Mjolnirdrakt. Vedkommende ser helt normal ut, skal tom. pensjoneres for å stifte familie så SPARTAN-II folka skal da ikke være helt vansiert av transformasjonen.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Er jo, som nevn, ikke nødvendigvis Master Chief.

Men, hvorfor har Bungie laget et hode under hjelmen nå? Vet ikke med Halo 2, men i Combat Evolved viste de ikke noe hode under hjelmen da han tok den av helt på slutten. Og/men gutten man kan se i one-time-reklamen deres ser man jo ansiktet på.

Vil ikke si at denne glitchen ødela noe særlig for meg. I bøkerne har MC tatt av seg hjelmen (mener jeg) og det har ikke blitt beskrevet som ekstraordinært. Men siden han ikke viser ansiktet i spillene er det jo litt spesielt.

Vet ikke helt jeg.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

I bøkene har jo MC tatt av seg Mjolnirdrakta flere ganger. I "The Fall of Reach", drepte han, uten Mjolnirdrakten, en eller to UNSC ODST i treningringen ombord et UNSC skip. ODST skulle banke han opp siden de mente soldater fra SPARTAN-prpgrammet var noen pyser..vel..eh..nei.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...