Gå til innhold

Halo - Master Chief sitt ansikt avslørt?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det var skuffende. Forventet å se ansiktet skikkelig jeg, men fikk bare skygge og to prikker som kan ligne på øyne :no:

8836935[/snapback]

juster kontrasten eller brightnessen på skjermen din du.

man kan jo se nesa og arret og formen på ansiktet.

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Shit!
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han så ut som en tøff kar med arr ved siden av venstre øyet, men er det noen som la merke til den stygge store klumpete "OKSE" nesa hans elr? :p

Verste spoiler ever IKKE LES

8838352[/snapback]

Det har vel litt med å gjøre at ansiktet hans er low-poly for ikke å bruke unødvendig prosessor-krefter. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

han så ganske "ødelagt" ut, helt hvite øyne og mørk i huden,

mulig at han er skadet av noe alvorlig og må ha på seg drakten av en grund, kanskje drakten er noe alla Robocop, jeg tror denne drakten holder ham i live på en måte, han så ikke direkte ut som et normalt menneske..

Lenke til kommentar
han så ganske "ødelagt" ut, helt hvite øyne og mørk i huden,

mulig at han er skadet av noe alvorlig og må ha på seg drakten av en grund, kanskje drakten er noe alla Robocop, jeg tror denne drakten holder ham i live på en måte, han så ikke direkte ut som et normalt menneske..

8838544[/snapback]

Nja. Dette er ganske kjent hvis du har lest bøkene og spilt enern. Vi kan spørre han derre brukermoderatorn... UberGoliath.

Edit: Psilocybe var det ja. UberGoliath heter'n nå. Han har peiling.

Edit 2; De er jo to helt forskjellige folk. My bad.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Hah! Som om den grafikken blir brukt i single player :!: *lolle*

Multiplayer-grafikken er "dårlig" for at bungie kan være sikker på at det ikke oppstår problemer som bullet-lagg osv. Og jeg lover deg: Hvis det hadde blitt bullet-lagg på multiplayeren hadde jeg gått å hengt meg. Der må jo vært skudd treffe, siden man tåler såpass mye.

Lenke til kommentar
Multiplayer-grafikken er "dårlig" for at bungie kan være sikker på at det ikke oppstår problemer som bullet-lagg osv. Og jeg lover deg: Hvis det hadde blitt bullet-lagg på multiplayeren hadde jeg gått å hengt meg. Der må jo vært skudd treffe, siden man tåler såpass mye.

8840266[/snapback]

Bullet-lagg? :hmm:

Hvem sier at alle spiller som Master Chief? Det er jo helst forskjellige spartaner man spiller som i multiplayer. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...