Northland Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Her er bilde for dem som ikke gidde å trykke på linken! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan ikke si jeg forventet noe annet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 tenkte meg det ja, det er julenissen som er MC Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 tenkte meg det ja, det er julenissen som er MC 8837241[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Vel, det var skuffende. Forventet å se ansiktet skikkelig jeg, men fikk bare skygge og to prikker som kan ligne på øyne 8836935[/snapback] juster kontrasten eller brightnessen på skjermen din du. man kan jo se nesa og arret og formen på ansiktet. Endret 11. juni 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ser jo et arr da? Som førøvrig passer inn med teoriene folk har til bildet ifra reklame filmen også! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Arr i ansiktet? Takk, da var Halo 3 opplevelsen min ødelagt.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Shit! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han så ut som en tøff kar med arr ved siden av venstre øyet, men er det noen som la merke til den stygge store klumpete "OKSE" nesa hans elr? Verste spoiler ever IKKE LES Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Shit!Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han så ut som en tøff kar med arr ved siden av venstre øyet, men er det noen som la merke til den stygge store klumpete "OKSE" nesa hans elr? Verste spoiler ever IKKE LES 8838352[/snapback] Det har vel litt med å gjøre at ansiktet hans er low-poly for ikke å bruke unødvendig prosessor-krefter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 han så ganske "ødelagt" ut, helt hvite øyne og mørk i huden, mulig at han er skadet av noe alvorlig og må ha på seg drakten av en grund, kanskje drakten er noe alla Robocop, jeg tror denne drakten holder ham i live på en måte, han så ikke direkte ut som et normalt menneske.. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 laster nbed film nå i spenning:P alltid lurt på hvordan han så ut Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) han så ganske "ødelagt" ut, helt hvite øyne og mørk i huden,mulig at han er skadet av noe alvorlig og må ha på seg drakten av en grund, kanskje drakten er noe alla Robocop, jeg tror denne drakten holder ham i live på en måte, han så ikke direkte ut som et normalt menneske.. 8838544[/snapback] Nja. Dette er ganske kjent hvis du har lest bøkene og spilt enern. Vi kan spørre han derre brukermoderatorn... UberGoliath. Edit: Psilocybe var det ja. UberGoliath heter'n nå. Han har peiling. Edit 2; De er jo to helt forskjellige folk. My bad. Endret 11. juni 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Nja. Dette er ganske kjent hvis du har lest bøkene og spilt enern. Vi kan spørre han derre brukermoderatorn... Tror han het Cyber-noe før, men kommer ikke på... Brukermoderatoren? Psilocybe ? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sist jeg sjekket var Psilocybe og UberGoliath to forskjellige folk.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Sist jeg sjekket var Psilocybe og UberGoliath to forskjellige folk.. 8839141[/snapback] Hmm, var så sikker på at det sto "Tidligere kjent som Psilocybe" i siggen hans. Jaja, sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 überGoliath psilocybe Hehe, måtte dobbelsjekke Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trodde allerede at Master Chief hadde blitt avslørt uten drakt. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) *meep* wrong... Men, må forøvrig seie meg sjokkert over kor mykje oppstyr det her får. Ganske tåpelig igrunn... Og, eg er sjokkert over kor ubrukelig grafikk spelet har. Endret 12. juni 2007 av dark by design Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hah! Som om den grafikken blir brukt i single player :!: *lolle* Multiplayer-grafikken er "dårlig" for at bungie kan være sikker på at det ikke oppstår problemer som bullet-lagg osv. Og jeg lover deg: Hvis det hadde blitt bullet-lagg på multiplayeren hadde jeg gått å hengt meg. Der må jo vært skudd treffe, siden man tåler såpass mye. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Multiplayer-grafikken er "dårlig" for at bungie kan være sikker på at det ikke oppstår problemer som bullet-lagg osv. Og jeg lover deg: Hvis det hadde blitt bullet-lagg på multiplayeren hadde jeg gått å hengt meg. Der må jo vært skudd treffe, siden man tåler såpass mye. 8840266[/snapback] Bullet-lagg? Hvem sier at alle spiller som Master Chief? Det er jo helst forskjellige spartaner man spiller som i multiplayer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Og, eg er sjokkert over kor ubrukelig grafikk spelet har. BETA BETA BETA BETA BETA BETA BET! Hva? ÅJA! MULTIPLAYER BETA! MULTIPLAYER BETA! MULTIPLAYER BETA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå