Gå til innhold

Halo - Master Chief sitt ansikt avslørt?

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Funker ikke her. Men er det den refleksjonen fra Announcement-traileren det er snakk om?

8836299[/snapback]

nei det er innefor hjelmen, skjønner hvorfor han bruker hjelm...

Lenke til kommentar

Klarte ikke og holde meg....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Noen som så den store streken på høyesiden?

Noe sier meg det kan være samme arret som det snakkes om at man kan se i visiret han i ett annet klipp, ligner ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det jeg har linket til er til en person som har klart og komme seg "under visiret" i Halo 3 Betaen, altså Halo 3 Beta gameplay film som viser en som ser inn/gjennom visiret.

Det man ser under der kan sammenlignes med ett bilde fra en reklamevideo som er lett og få tak i ved å søke på Google etter "Master Chief Face"

Jeg vil ikke linke til både bildet og videoen i samme tråd, siden da kan ingen skylde på meg hvis de mener jeg har ødelagt spillet for dem, no matter what ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Før jeg trykker på spoiler-knappen: Får man vite noe om historien i spillet, eller får man bare se ansiktet? Er det fra en scene i spillet eller fra en reklame?

8836602[/snapback]

Det fra MP beta, barre noen som tar kameraet igjennom visiret...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

men hvorfor har de modelert ansiktet hans under visiret? ser ikke noe annet poeng at de vill at noen skulle prøve på dette...

hvis vi får se ansiktet hans i Halo 3 så trenger det jo ikke å være under der hele tidene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...