Lakus Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis du klikker på linken under (den røde skriften) og laster den ned, så er det ett nytt rykte om at MC's ansikt er synlig til en viss grad. Dette blir nå diskutert over hele nettet, men jeg har ikke sett den selv, så jeg kan ikke si noe sikkert for min egen del. POSSIBLY ABSOLUTELY HUGE SPOILER! Så for de som velger å se den, plasser kommentarer til den i SPOILERTAGS Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke si at det gjør så mye fra eller til for min del. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Men for noen av oss sin del kan det gjøre det Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja. Putt det i spoilere eller brenn. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Funker ikke her. Men er det den refleksjonen fra Announcement-traileren det er snakk om? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Vet ikke, jeg leste bare at denne videoen visstnok inneholdt noe som er Master Chief sitt ansikt. Mer enn det ville jeg ikke lese. Men siden fungerer, den er bare veldig treig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Funker ikke her. Men er det den refleksjonen fra Announcement-traileren det er snakk om? 8836299[/snapback] nei det er innefor hjelmen, skjønner hvorfor han bruker hjelm... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Så det ikke før litt på slutten :!: Interessant funn gitt (Ettersom jeg ikke avslører noe, så putter jeg det ikke i spoiler. Aight?) Endret 11. juni 2007 av Amored Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Klarte ikke og holde meg.... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen som så den store streken på høyesiden? Noe sier meg det kan være samme arret som det snakkes om at man kan se i visiret han i ett annet klipp, ligner ihvertfall. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Før jeg trykker på spoiler-knappen: Får man vite noe om historien i spillet, eller får man bare se ansiktet? Er det fra en scene i spillet eller fra en reklame? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Det jeg har linket til er til en person som har klart og komme seg "under visiret" i Halo 3 Betaen, altså Halo 3 Beta gameplay film som viser en som ser inn/gjennom visiret. Det man ser under der kan sammenlignes med ett bilde fra en reklamevideo som er lett og få tak i ved å søke på Google etter "Master Chief Face" Jeg vil ikke linke til både bildet og videoen i samme tråd, siden da kan ingen skylde på meg hvis de mener jeg har ødelagt spillet for dem, no matter what ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Før jeg trykker på spoiler-knappen: Får man vite noe om historien i spillet, eller får man bare se ansiktet? Er det fra en scene i spillet eller fra en reklame? 8836602[/snapback] Det fra MP beta, barre noen som tar kameraet igjennom visiret... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Da kaller jeg det ikke en "POSSIBLY ABSOLUTELY HUGE SPOILER!" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Joooooooooooooooooooooooooooo! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 men hvorfor har de modelert ansiktet hans under visiret? ser ikke noe annet poeng at de vill at noen skulle prøve på dette... hvis vi får se ansiktet hans i Halo 3 så trenger det jo ikke å være under der hele tidene Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kanskje det er lettere å lage master chief ut i fra et vanlig menneske? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg vet virkelig ikke om jeg tør å se dette. Helt sykt å tenke på egentlig.. Jeg har en liten tro på at man får se ansiktet til MC i Halo 3. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Du ser jo ikke en skit! Å uansett.....faen folk har lite å bruke fritida si på hehe. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vel, det var skuffende. Forventet å se ansiktet skikkelig jeg, men fikk bare skygge og to prikker som kan ligne på øyne Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vel, det var skuffende. Forventet å se ansiktet skikkelig jeg, men fikk bare skygge og to prikker som kan ligne på øyne 8836935[/snapback] Ser jo et arr da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå