sinus' Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg mener at jeg fikk til dette en gang i tiden, men klarer ikke å finne ut hvordan. Jeg tenker å få det til slik jeg viser i vedlegget. wlan_illu.bmp Altså, en maskin får internett via kabel, og distribuerer internett videre trådløst som et aksess-punkt... Er det mulig? Kan noen gi meg noen pekere? Takk for hjelp, Torkil Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har prøvd å følge denne: http://www.oreillynet.com/pub/a/wireless/2...nXPUnwired.html Men det låser seg når jeg skal koble meg på ad-hoc nettverket jeg kaller test.. Den prøver lenge og står og jobber på "venter på nettverket" før den tilslutt konkluderer med "Ikke tilkoblet" Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 sett opp ad-hoc på begge pc'en. samme kanal og ssid og dem vil linke helt fint opp, så høyre klikk på lan på laptopen som inet linja kommer inn på, velg der "del inet" og bare følg wizard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå