Gå til innhold

Ny account etter salg av gammel


Anbefalte innlegg

heisann!

 

jeg har nå solgt den gamle accounten min, men har lyst til å begynne igjen.

går det på noen måte an å kjøpe seg en ny account fra Blizzard?

 

siden jeg har CDer og sånn. jeg orker liksom ikke kjøpe meg nytt spill!

 

så kan man kjøpe seg en account uten å kjøpe spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei faen. prøvde. kuk, så jeg må kjøpe nytt spill OG nytt tbc for å få meg ny account? =O

8836614[/snapback]

 

 

Du kan skaffe en 10dagers trail og når de dagene har gått ut kan du bare fortsette og betale for den. da blir kontoen "normal" .TBC trenger du jo ikke før level 58 som sagt (vis du ikke vil ha Dranei eller Bloodelf) jeg kan godt sende deg en sånn trail greie for vis du fortsetter da så får jeg en gratis måned =) send mail til meg vis du trenger :p [email protected]

Lenke til kommentar
nei faen. prøvde. kuk, så jeg må kjøpe nytt spill OG nytt tbc for å få meg ny account? =O

8836614[/snapback]

 

 

Du kan skaffe en 10dagers trail og når de dagene har gått ut kan du bare fortsette og betale for den. da blir kontoen "normal" .TBC trenger du jo ikke før level 58 som sagt (vis du ikke vil ha Dranei eller Bloodelf) jeg kan godt sende deg en sånn trail greie for vis du fortsetter da så får jeg en gratis måned =) send mail til meg vis du trenger :p [email protected]

8863085[/snapback]

Nei. Du må ha "vanlig" wow serial for å kunne oppgradere trial account til vanlig konto.

Lenke til kommentar
nei faen. prøvde. kuk, så jeg må kjøpe nytt spill OG nytt tbc for å få meg ny account? =O

8836614[/snapback]

 

 

Du kan skaffe en 10dagers trail og når de dagene har gått ut kan du bare fortsette og betale for den. da blir kontoen "normal" .TBC trenger du jo ikke før level 58 som sagt (vis du ikke vil ha Dranei eller Bloodelf) jeg kan godt sende deg en sånn trail greie for vis du fortsetter da så får jeg en gratis måned =) send mail til meg vis du trenger :p [email protected]

8863085[/snapback]

Nei. Du må ha "vanlig" wow serial for å kunne oppgradere trial account til vanlig konto.

8863193[/snapback]

 

 

Mulig jeg tar feil men da slipper du jo og stresse ned til butikken for og kjøpe CD-key.

kos deg heller med en trail på 10dager :p

Endret av Action01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...