Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Ja, det er meget viktig å klippe klørne. Kaninen vår har fått gjort dette utallige ganger for at de ikke skal vokse for lange. Heldigvis har den gravd litt i hoppegåren sin, noe som er bra for klørne.

Lenke til kommentar
*Bilde*

9376780[/snapback]

Hvilken art er det?

Kanskje på tide og gjøre noe med klørne :whistle:

9380633[/snapback]

Det er en Russisk Steppeskilpadde. Den bor hos mine besteforeldre i Russland så jeg kan ikke gjøre noe med dens tilværelse. Skilpadden er like gammel som meg, og jeg valgte ikke å ha den selv men fikk den i gave da jeg var liten. Jeg har sjekket bilder på nettet og det virker som at klørne skal være så lange.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, jeg er vel igrunn hva man kan kalle et dyremenneske. Plutselig har det bare hopa seg opp i heimen :p

Har nå for tiden tre kaniner, to katter som bor her + en som bor hos moren min og en hest.. Har bare bilde av hesten min på pc'n så.. Men sånn ser i alle fall han ut, han heter forøvrig Weltman og er en norskvarmblods dressurhest! :)

post-111088-1189183200_thumb.jpg

Endret av Girlygirl
Lenke til kommentar

Når jeg og kjæresten min flyttet sammen måtte vi bare ha et lite dyr.. Så da kjøpte vi dverghamster :love: Lite kosbar, løper sinnsykt fort.. litt ubrukelig men jaja..

post-101796-1189605855_thumb.jpg

post-101796-1189606045_thumb.jpg

Må bare slenge med bilde av kattene til onkel.. Den "minste" er en normalvektig katt, for å si det sånn.. Det svære er 16 kilo!

post-101796-1189605899_thumb.jpg

Syking....

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...