Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 *bilder av hund og katt sammen* Skjønneste jeg har sett på lenge Har desverre ingen dyr som jeg kan legge ut bilde av. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Bruttern, du har fått den perfekte hunden tror jeg. Du var sykt uheldig frem til denne, men ser ut som det "jevnet" seg ut ( høres kanskje stygt ut når jeg sier "jevnet seg ut", men hunden du har nå ser så balansert og snill ut ) Endret 9. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 hehe. joda. Men han har jo hatt sitt han karen her og. Men ikke noe alvorlig nej. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Raw: Utrolig fin bikkje du har HHvilken rase er det du har? Lillegutten min Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg er egentlig ikke av den typen som legger ut bilder av kjæledyr men gjør det for morro skyld likevel. Har to katter nå, den første(Oransje) fikk jeg når jeg flyttet for meg selv da jeg var 17 år og den andre(Svart) har jeg hatt i snart ett år. Den svarte fulgte meg hjem etter en tur på butikken, den så rundt 1-2 måneder gammel ut, tynn og spinkel så regner med den var født ute, han er 1 år nå regner jeg med. Han eldste er nå 3.5 år. Bildene av den eldste tok jeg da han var rundt 2-3 måneder. Endret 19. september 2010 av YojimboVII 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kim spartacus: Er en Staffordshire bullterrier Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg må få si, du har ei nydelig bikkje, RaW_DeNiM. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 takk:D Veldig fornøyd selv også. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) dobbelpost.. flaut Endret 19. september 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Her er vår lille pus, som vi har hatt i 3 måneder nå. Bildene er forøvrig også rundt 3 måneder gamle utrolig fin pels på de, digger det første bildet! Endret 19. september 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 U-Turn (ute på tur for første gang.) Opheliac og Deandra. Perser Penny Fatass Meekakitty Fatass igjen. Joda.. Det var noen av dyrene mine. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fett! Rotte går dyrene godt sammen? Og hva er meekakitty? En ørkenrotte? Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Fett! Rotte går dyrene godt sammen? Og hva er meekakitty? En ørkenrotte? Rotta er til omplassering.. Kattene går sammen med kaninen men de vil spise fiskene og ørkisene, og de er redde rotta. Meekakitty er en av de 11ørkenrottene mine ja. Har en til kanin nå, henta han igår. Ble redda fra dyrebutikk, her er han nyoperert. Skulle ikke vært lov.. Endret 2. oktober 2010 av Nochan Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Min 8år gamle amstaff 1 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Babybilde av U-Turn :!: Penny i reiseburet Huggable Fatass Rock Star og Huggable xD Panda og Eminem. De har blitt uvenner nå.. Coraline eller Lenore Jeg har en liten dyrehage her.. 'Liten' som i 22 dyr. 3 Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Igår fikk Kummin 5 små rosa unger, mye tidligere enn 'planlagt' så buret har ikke blitt vaska på en uke og jeg kan ikke vaske det igjen før om 2-3uker. Gleder meg ikke mye til den luka.. De er søte.. kinda..? Både mammaørkis og pappaørkis er kjempeflinke. Gleder meg til å se hvilke farger ungene får, har veldig veldig veldig lyst på siamese men tviler på at jeg får det.. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Her er Jimmy ute i gresset i sommer. Burkamerat kaninen Trampe er ikke med på bildet da hun er ikke "min" Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Haha, så søte Hva er det med dyr og andre dyrs ører :!: Lenke til kommentar
Niram Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ntaa, kjempesøte Koselig når hunder og katter kan kose seg i hverandres selskap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå