FreakAngel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er du fornøyd med henne? Det er jeg vettu.. hu er en knall fin hund. Veldig mye energi.. hohoooo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Etter litt "oppstartsproblemer" begynner de to hjemme hos mamma virkelig å komme overens. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så bra de kommer overens nå da. Flotte hunder begge to. Kåre har tatt helg. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Siden det ikke er noen bilder av tamrotter ennå kan jeg kompensere med å legge ut mange bilder av min fru Svart, som nå er alenerotte (Tidligere selskap til Fru Grå, Lenora og Pom). Dumbo hetterotte. Endret 19. mars 2010 av apegryn 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Zelda på ferie på sørlandet om dagen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Franske bulldogger er så herlige. Smiler alltid når jeg ser en traskende. Savner litt tiden når Kåre forsatt fikk plass i kurven. Nå er han blitt det dråget og ligger heller ved siden av. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Obama is asleep. Og vil tydeligvis ikke være med på bildet Det andre da han var litt yngre Endret 11. april 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Har Hund og Katt for øyeblikket. Voffsn er kom for 4 dager sida. Er ein Norsk Svart Elghund, ca 2 mnd gammal. Voffsn: Kva rase katten er ikkje godt å vite... lett blanding vil eg tippe Katten: Er ikkje alttid katta er like rolig... Endret 20. april 2010 av Cornel Lenke til kommentar
MonsterSau Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Katten min, Vladimir! Sibirkatt på ca halvt år Lenke til kommentar
Coltie Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Min korthårete Collie, Shabtay: Shabtay & Kite (Shetland Sheepdog) Lenke til kommentar
Jetset Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Sokrates (Maine Coon) har funnet seg et sted å ligge. :!: Kanskje ikke så tydelig, men han står med forlabbene oppi vannskåla og drikker. Og et bilde der han ligger på stolen og chiller. Og et bilde av skjønne Sofie (norsk skogkatt). Han var VELDIG lik på min Maine Coon. Nesten kopi. Hvor gammel er han og hvor mye veier han? Min er 3.5 år og veier rundt 6 kg. Verdens skjønneste gutt Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Verdens beste kanin! Oliver heter han. Endret 9. mai 2010 av Cpt Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 viste ikke at så mange hadde kaniner inne.... blir ikke det masse jobb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 En kanin er aldri til besvær! Bare kos. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Blir aldri for mye med Oliver. Dama mi sier at inne-kaniner trives bedre enn ute-kaniner, fordi de blir mer sosial og trives bedre pga det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kjempekul hamster! Har fått meg noen nye "dyr" i det siste. "Bob" som samboern kaller den. Den gjemmer seg for det meste, har ikke fått noe særlig inntrykk av personlighet enda. Er kanskje litt skvetten. Er for liten til å vite kjønn enda. Liker kakkerlakker. Sara ^^ Hun er søt og snill. Hun synes sirissene er best Liker å henge på døra, sånn at vi ikke får lukket den opp. Hun er ganske giftig. Har også fem av de her. Pinnedyr! Ganske kule, men spiser altfor mye! Skulle ha tatt tre. hehe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå