RaW_DeNiM Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vokser kjapt, gitt. <3 gammel er den? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Snart 11 måneder Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) utrolig fin iallefall:D Det er en bullterrier ja? litt vanskelig og se. men ser ut som en gris så da tipper jeg det:p EDIT: Slenger inn noen nye bilder her istedenfor å lage en ny post:p Litt katte kosing<3 Og så må vi jo være ute littegrann. Linselusa Aroh Endret 5. oktober 2009 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bruker de å kose seg sammen slik i sofaen? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En gang i ny og ne. Men som oftest jager han kattene mens han bjeffer villt:p Skal leke med dem han. Men av og til finner dem det for godt å ligger og koser sammen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Elsker hunden din bruttern , håper jeg klarer og skaffe meg en slik til slutt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har en grand danois? Hadde vært morsomt å se bilder av og sammenligne med den irske ulvehunden til Juliess. (Høyeste nålevende hund er forøvrig en grand danois på 107 cm. ifølge Guinness Rekordbok). Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Trodde kangalen var større jeg.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var rekordboken for 2009 som ble gitt ut sent i fjor. Uansett, nok bildeløst prat nå. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Xena (Sunlit Xena Mascaras Peanut) Lenke til kommentar
znicon Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Xena (Sunlit Xena Mascaras Peanut) det der xena?:S eller har du bare googla? Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.trondertollerne.com/Presentasjo...esentasjon.html bla nederst:P Lenke til kommentar
znicon Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.trondertollerne.com/Presentasjo...esentasjon.html bla nederst:P lol så så slank ut:P Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 http://www.trondertollerne.com/Presentasjo...esentasjon.html bla nederst:P lol så så slank ut:P ja det er tatt for nienn år sia, hu har sikkert lagt på sæ litt:P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Familien har toller fra samme kennel Kjempeflott hund TheJan! Endret 7. oktober 2009 av mushi Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 katten og snegla mi Gammelt innlegg, men hva heter den snegla, og hvor i alle dager har du fått tak i den? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spesiellt å ha en snegle som kjæledyr da. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja, å jeg fikk nå veldig lyst på en Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bumper, ingen som har noen forslag på hvordan man kan få tak i ei sånn snegle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå