kanin333 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Silver. Ungene, Alexi og Åsmund Åsmund Veninna mi sin kanin, Aadne Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Egentlig så hater jeg kaniner, vet ikke hvorfor.. Men bebisene er søte da Jeg tar alltid ut de små når jeg er på Zoo Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) 2 Bilder av Lana på fotballbanen Endret 25. november 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Tre bilder, ett fra i sommer, og 2 fra i høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Favorittbilde, photoshoppet delux: orginalbilde: http://i136.photobucket.com/albums/q187/Cp...rd/IMG_2670.jpg Kismo (hunden) har forøvrig egen hjemmeside med lysbildefremvisning av flere bilder, http://kismo.net/ Endret 28. november 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Favorittbilde, photoshoppet delux: wow, så utrolig kult!!! Og søteste ørene da Lenke til kommentar
Kea Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hva slags hund er det? Minner meg litt om en slags blanding av schæfer Endret 29. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva slags hund er det? Minner meg litt om en slags blanding av schæfer 2/3 schæfer, resten er labrador og alaskan malamut. labradoren ser man ingenting av. Halen, delvis fargene, størrelsen (spesielt benlengden) og øynene er veldig malamut. Han er 7,5 måneder og er litt større enn en fullvoksen schæfer, oppfører seg jo som en valp da så det blir festlige øyeblikkk med den kombinasjonen. Fikk meg tegnebrett til PCen så tegnet noen av bildene jeg hadde liggende Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Så gjennom denne tråden og synes det er flott med en liten "skrytetråd" av bebiene sine Her er mine: Aiden:) Selma Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hva slags hund er det? Minner meg litt om en slags blanding av schæfer 2/3 schæfer, resten er labrador og alaskan malamut. labradoren ser man ingenting av. Halen, delvis fargene, størrelsen (spesielt benlengden) og øynene er veldig malamut. Han er 7,5 måneder og er litt større enn en fullvoksen schæfer, oppfører seg jo som en valp da så det blir festlige øyeblikkk med den kombinasjonen. Fikk meg tegnebrett til PCen så tegnet noen av bildene jeg hadde liggende Wow, det er skikkelig bra :O kjempefine bilder Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei! Hadde en Border Collie før, men den måtte desverre avlives for tre år siden Nå har jeg en katt (som bor hjemme hos foreldrene mine da, jeg studerer i en annen by). Og har planer om å skaffe meg en Cavalier om ikke så alt for lenge håper jeg Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Oj, jeg fikk til Savner veldi gamlehunden.. Triste saker å måtte la kjæledyrene sovne inn Men må man nødt til å legge til en link for å legge ut bilder? Kan jeg ikke laste de opp direkte fra PC'en? Dette bildet av hunden lå jo på facebook, så jeg kunne ta det derfra, men vist jeg vil legge ut bilde av katten, må jeg liksom først legge det ut på fks. facebook, ogsåå her?? Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Oj, jeg fikk til Savner veldi gamlehunden.. Triste saker å måtte la kjæledyrene sovne inn Men må man nødt til å legge til en link for å legge ut bilder? Kan jeg ikke laste de opp direkte fra PC'en? Dette bildet av hunden lå jo på facebook, så jeg kunne ta det derfra, men vist jeg vil legge ut bilde av katten, må jeg liksom først legge det ut på fks. facebook, ogsåå her?? Det står "vedlegg" under rubrikken der du skriver et innlegg,der kan du laste opp et bilde og så velger du fila i "administrer vedlegg" etterpå. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Takk for hjelpen! Dette er da pusen min, som ELSKER å ligge på senga, så der har hun fått seg eget pledd i fotenden Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Frøya liker å ligge i forskjellige ting: Virma jakter katt, Frøya bryr seg lite om det. Først under kjøkkenbordet, full konsentrasjon - deretter under stubordet, oppgitt over at hun ikke får lov til å røre katten. Enda en runde kattejakt: Er humøret rett så behøver det ikke være stressende gjensiding erting de holder på med, de kan tolerere hverandre: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så søte de er sammen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 "Halt! Who goes there?!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå