HellsBells Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Vi har vært ute å nytt det fine være i dag, og jeg ble så fornøyd med dette bildet Her er vi ute på tur Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvor gammel er den? Min er 12 uker gammel, mens Hells Bells sin er 5 mnd etter hva jeg mener å huske Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvilke oppdretter ( eller lignende ) kjøpte du hunden fra? Nydelig hund forresten Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Hvilke oppdretter ( eller lignende ) kjøpte du hunden fra? Nydelig hund forresten Min er kommet fra oppdretter Tsjekkia, da det var tilnærmet umulig å få tak i her til lands. Fant en jeg likte og som også var dyrlege, og har ingen ting å klage på bortsett fra lang tur da jeg var å hentet Endret 29. mai 2008 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er en herlig rase som jeg forstår mange har lyst på og at det dermed blir mangel. Ulempen med det er jo at visse oppdrettere lager noen helt hinnsides regler for hvem som er kvalifisert til å få hund, og har man ikke fulll familie med barn, vil stille ut og om mulig la den gå avl er du langt ned på listen over aktuelle. Er man villig til å reise litt og gjøre grundig research på nett osv er det heldigvis fortsatt mulig å få tak i utenfor landets grenser da. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Er en herlig rase som jeg forstår mange har lyst på og at det dermed blir mangel. Ulempen med det er jo at visse oppdrettere lager noen helt hinnsides regler for hvem som er kvalifisert til å få hund, og har man ikke fulll familie med barn, vil stille ut og om mulig la den gå avl er du langt ned på listen over aktuelle. Er man villig til å reise litt og gjøre grundig research på nett osv er det heldigvis fortsatt mulig å få tak i utenfor landets grenser da. Min lille bølle er i fra Malmø, Sverige. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Felix, katten min: Endret 30. mai 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Bilder fra i går: Er ikke det vofsen til Mushi? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Korrekt. Det er Ponni og Siri. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg får lyst på hund av å se i denne tråden. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Her har dere Connie (klikkbart bilde): Hun er en dachs på seks år, som ofte kommer med rare påfunn, som å sette seg slik som dette i sofaen. Endret 15. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Mange langhårsschæfere er rett og slett nydelige Lenke til kommentar
armania Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Måtte bare prøve og legge ut et bilde av katten min, Zimba som er en 8 mnd. gammel Bengalkatt. Var ikke sikker på hvordan så håper det gikk greit, har ikke prøvd og legge ut bilder før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå