archongamer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så søt! De er skikkelig kule hunder Hadde en sånn på valpekurset, virker som de har grei egenvilje hehe. Egenviljen er det ingenting å si på nei. Ikke prompene heller. hehe Lykke til med hamsteren Snublefot:) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Lykke til med Roger, Snublefot. Håper det går fint med ham. <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Akkuratt nå ligger han bare helt flatt ute i andreetasjen og puster med lukkede øyne. Han sover aldri ute så han har det ikke godt. Syntes bare helt enormt synd på han. Sjekker hvert minutt om han puster. Kommer til å bli en lang natt dette tror jeg. Elsker den lille krabaten. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Bare et tips ang. magen hans og slikt, mitt hamster døde av forstoppelse. Sjekket dyrlegen det, eller har du sett han bæsje i det siste? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det dyrelegen trodde det var, mest sannsynlig. Han har fått noe greier som puttes i vannet. Men siden han ikke drikker så er jo det minimalt han får i seg. Så fikk jeg i tillegg noe flytende greier, som jeg skulle gi litt av. Men det er brukt opp. I tillegg gir jeg han biola flere ganger i dagen, med sånn sprøytegreie. Hun anbefalte det for å få igang magen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig. Lurer på om jeg burde ta han med igjen i morgen. Vil ikke se på at han skal bare visne vekk. Er ikke klar for å gi opp enda. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Molly, min forje hamster fikk trolig forstoppelse. Hun døde sakte.. Jeg skulle egentlig kakke henne, men jeg greide ikke Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Han bare ligger helt flatt, puster, med lukkede øyner. Vet ikke om han sover eller bare er totalt utmattet. I tillegg når han går så går han ikke rett. Han "vobler" liksom bortover. Ser han sliter med å holde seg rett når han går. Etter det jeg har lest kan sånt tyde på en øreinfeksjon. Men siden han har gått ned i vekt betraktelig, nekter å spise så tror jeg kanskje at det er mer kolikk ( forstoppelse) som dyrelegen sa. Har ikke fått gjort noe i dag. Bare tittet bort på buret og matet han med vann og biola med jevne mellomrom. Bare grått i hele dag egentlig. Håper på et mirakel til i morgen. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nå har vi bygget kattegarde på 15 kvm Grunner til det er at Nikita er tunghørt og tør ikke slippe henne ut. Hun stoler så alt for mye på alt og alle. Men syntes det ble et flott bur Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fint det marfant. Er det Maine Coon ? Savner å ha katt , blir vel til at jeg kjøper to stk når jeg slår meg ned en plass i fremtiden. Hadde vært kjekt å ha hund også men har ingen erfaring med de, pluss at de krever en god del mer. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Fint det marfant. Er det Maine Coon ? Savner å ha katt , blir vel til at jeg kjøper to stk når jeg slår meg ned en plass i fremtiden. Hadde vært kjekt å ha hund også men har ingen erfaring med de, pluss at de krever en god del mer. Yes, det er Maine Coon. Får en til i høst. Hannkatt på 8,5 kg. Han får vi når han er brukt ferdig i avl. Han er da 5 år. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 8.5 kg, ja de er vel den største rasen av katter som ikke er ville dyr. Vi har hatt 1 huskatt og 3 persere hjemme. To av perserne var ganske store til dem å være mens den siste var nærmest en dverg Bildet av "Festus" han døde vel for 5 år siden nå. Står mellom Maine Coon, Perser, Hellig Birma eller Norsk skogkatt dersom jeg skaffer noen i fremtiden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Kjempeflott kattegård! Der tenker jeg de koser seg skikkelig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Maine Coon er så RÅKULE! Må nesten ha sånn om jeg en eller annen gang skal ha rasekatt. Tviler, men da er den først i køen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Main Coon er så nydelige Perser og.. og og og og.. Kunne lett ha ti katter i hus. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Legger ut noen flere bilder av Zelda og hennes gode sovehjerte Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Her har vi Tjukken min som sover Sover på senga som vanlig Han er Verdens Beste Katt, sover hele natta og er ute hele dagen. han liker og dusje og spise i tilleg Endret 5. mai 2008 av PCpilot Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe. De to forskjellige sidene av hunden min Zico. Ute; GAL GAL GAL. Inne; Søøøt og uskyldig. Men skada foten da stakkars ): Også pusekatten min Pysa^-^ Lenke til kommentar
Plankehaug Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 En katt som liker og dussje? Ja han har ikke noe imot Lunket vann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå