Ryshiro Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 her og her Står det hvorfor fisken din mest sannsynlig døde. Var det en kampfisk? De er dritfine! Ja det var en liten blå kampfisk Heh, ja den hadde ikke pumpe den første tiden, men kobla opp en liten pumpe kort tid etter bildene var tatt. Den bråket noe forferdelig, men jeg tok jo vare på fisken heh. Brukte også ett par dråper med noe aquasafe ting oppi, så vannet skulle være så sunt som mulig for han. Plantene var litt daff i begynnelsen, men de vokste utfor bollen til slutt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Viktig å ikke skifte vann for ofte Diesel og Hylis tar det kuli på plena! Endret 25. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvilken rase er hunden? Veldig fin! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Belgisk Fårehund, Groenendael Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så herlig hun er Når får du henne i hus ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Leveringsklar 17. mai, håper å hente henne den 16. Tenker å dra å besøk en gang til uka igjen, om vi får lov av oppdretter. Dvs om hun har tid Er jo bare en halvtime å kjøre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så kult Jeg husker hvor søt Diesel var på 17 Mai med sløyfe Alle ville klappe han og han så ut som en liten bamse. Nå derimot, er det ingen som tørr å se på han :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Herregud. At det går ann å få så søt valp! Astrid ønsker å duplisere valpen sin. Hun var så søt når hu var åtte uker. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2008 Forfatter Del Skrevet 26. april 2008 Tenker vi blir hjemme 17. mai, Mona er nok å venne seg til om jeg ikke skal dra henne med i borgertoget Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Og Maia titter innom igjen Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nok en film med Maia:p Andre gang hun turte og gå i vannet.. Sikkert drit kjedelig for noen men pytt pytt. og temmelig ustø på hånda i noen øyeblikk der også Varer i hele 8 min og noe. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Stakkar pus har fått seg piggsveis etter å ha løpt rundt i regnet i en times tid Nå ligger han under ovnen og varmer seg Endret 1. mai 2008 av tonna Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Her har vi min lille stjerne. Hun er en 9 uker gammel Fransk bulldog tispe, og heter Zelda Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så søt! De er skikkelig kule hunder Hadde en sånn på valpekurset, virker som de har grei egenvilje hehe. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hamsteret mitt Roger har vært skikkelig syk de siste dagene. Var til dyrelegen med den der fikk han antibiotika, litt smertestillende og noe for magen. Fikk også med meg noen doser hjem. Var i bra form igjen i går, og i dag var han blitt slapp igjen. Elsker den gutten og har bare grått i hele dag. Håper han blir frisk igjen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Han er 1,5 år. Er bare så trist å se han så groggy i tillegg til å ha blitt så tynn. Liker ikke å se han lide bare. Dyrelegen fant ikke noe brudd eller noe lignende. Eneste hun merker var at han var litt hard i magen, i tillegg til at han var tydelig utmattet og undervektig som følge av alt dette. Vet det ikke er så mye å gjøre når det er et så lite dyr. Får bare håpe at han føler seg bedre i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå