medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg synes det er morro å ta bilder mens jeg ligger på magen på gulvet. Siden hundene mine er så små gir det en litt artig effekt, og får de til å se mye større ut enn de egentlig er. Du kan prøve det en dag mushi, når du har god tid. Tar som regel en stund før hundene slutter å løpe oppå meg og inni linsa Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mye lettere med ett kamera enn telefon:p Men makan til linselus. Halsbåndet er bare der til jeg får kjøpt ett nytt ett da det andre plutselig ble for lite:p Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Fine bilder da. Og en fin hund! Endret 29. mars 2008 av +Newborn+ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 se hvem som har lært å bøye knærne da! Det ble fine bilder ja! Er enig i at du må skaffe nytt halsbånd though . Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 se hvem som har lært å bøye knærne da! Det ble fine bilder ja! Er enig i at du må skaffe nytt halsbånd though . Nah,, ikke lært og bøye meg. men har lært og ta ned kameraet:p. Syns nå hun var litt tøff med båndet jeg da men. Er ikke noe jeg kommer til og bruke dagligdags liksom.. Men morsomt og tøffe henne opp litt av og til:p Fine bilder da. Og en fin hund! takk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Du får se etter at hun ikke får gnagsår pga alle hudfoldene. Går jo ann å ta det av når dere er inne? Min har aldri halsbånd på inne. Mye bedre bilder av henne. Hun er veldig flott! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Vil de søte rynkene forsvinne mer og mer ettersom hun vokser opp og blir større? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Her er hun 3mnd gammel og på bildene på side 19 er hun snart 6mnd gammel.. blir 6mnd 7 april. Så hun har mista en god del av rynkene sine. kommer nok alltid til å ha litt overflødig pels på ryggen men blir mindre synlig med tid ja. Men rynkene i ansiktet vil alltid være der. Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Her er katten min- som jeg gir fotmassasje Et komisk bilde av bikkja mi En av valpene hunden min hadde for et par år siden. Enda en av valpene som hunden min hadde. Valpene er en blanding av Gordon Setter og Border Collie Jeg kaller rasen "Border Gordon" Endret 30. mars 2008 av Glaurung Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fine dyr du har, og så søte valper! Tenker de ble temmelig heftige Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ildern Luna men må dra ... kaster sikkert inn noen fler bilder senere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Awww, noe så skjønt! Alt for lenge siden jeg har sett en ilder nå. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ildere er råå kule! Skikkelig personlighet og kosete dyr. Men kunne aldri tenkt meg en selv. hehe. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen bilder av pusene mine Willow & Nikita Lenke til kommentar
passivaggresivsnekkern Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Vant Viking Ildern 2005 eller no sånt :S Endret 3. april 2008 av Mr.Hankey Pankey Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Så vakre Rasekatt ? hihi utstillingsilder, faktisk Så flink hun er Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Utstillingsilder. Den var ny. : D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Det finnes for de fleste dyr. Ilder, rotter, fugler, chinchilla... osv... Rart de ikke har hamster?? Jeg kjører gjerne land og strand for å stille Tassen :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Roger hadde lett vunnet. Bare se på dette nydelig ansiktet! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 HAH. bare vent. jeg skal lime inn bilde av min våte hamster etterpå, da skal dere få se utstillingshamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå