Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd

Anbefalte innlegg

Eplefe: Hehe, ser rimelig skeptisk ut på bildet ja, men hun gikk glatt over alle gangene :!: Jeg var imponert, stiget tok hun også uten problemer (selv om hun falt ned en gang). Men, ikke mer agility på oss, beinet hennes er dessverre for dårlig.

*bilde*

8858113[/snapback]

Har du HD-rønget henne og sett om det er noe galt der, eller er det bare det som skjedde da hun var valp? (Det med hesten)

Atlas3.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi røntget da vi skulle, og hun har C på venstre hofte. Det stod i papirene fra NKK at det er pga skaden. Sist vi tok bilder for å se, så hofta bedre og mer normal ut, så den henger bedre sammen enn den gjorde da hun var valp :) Allikevel er benet noe dårligere enn det høyre, det er litt tynnere og en cm kortere, så det blir mye belastning med masse hopp og løp for henne.

Edit: Hahaha, veldig feil bilde :!: *bytte*

handlerkurs.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Hvordan endte du opp med det navnet? I mitt tilfelle var det fordi jeg hadde vanskeligheter med å finne på et selv, så far begynte å kalle han det, og dermed endte vi opp med Putte :)

8856714[/snapback]

Jeg husker ikke helt. Noe med at Harald Eia hadde et langhåra et som han brukte som parykk og den het putte. Tror det var der vi fikk navnet fra.

post-57741-1182016196_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...