Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye som er enklere med en valp når man har en voksen hund fra før, og vi er overveldet over hvor bra det har gått. Med Geisha var det vanskelig å forlate rommet mens hun var valp. Lita bryr seg ikke , siden hun har Geisha, og i går vasket jeg hele leiligheten mens hundene var i ett annet rom, uten at det kom ett eneste bjeff.

Geisha ville alltid sitte på fanget som valp, og peip og hyla hvis hun måtte være på gulvet. Lita leker seg på egen hånd og er kjempeflink

De leker kjempebra sammen, og Geisha sliter ut Lita med lek og morro.

Det eneste som er vanskeligere er tur. Med en liten valp på 8 uker som ikke kan gå så langt er det ikke bare-bare ¨å få til. Men jeg går tur med Geisha og bærer Lita, så får de leke litt på gresset innimellom underveis. Etterhvert som Lita blir eldre kan hun gå lengre (og raskere)

Lenke til kommentar

Så mange søte hunder det var på denne siden :love: Og pusekatter!

Cavalier er jo såå nudelige. Jeg kjenner en, bodde i nabolaget mitt tidligere. Han var stor og feit. Går konstant løs. Når det var mørkt ute hadde han på seg masse blinkende lys :!:

Lenke til kommentar

Det jeg gjør er å distrahere henne. Sett deg på huk og kast en leke eller annet morro ett par meter foran deg og ta bilder :) Her om dagen kasta typen snøballer bikkja jaga og jeg satt på huk og tok bilde. Er bare å prøve ut forskjellige teknikker. Sleit med det samme som deg jeg også, min var helt lik og er knøttliten. Gjemte seg mellom beina mine eller rundtslikka kameraet :roll: Lettere å få øye på en stor shar pei liksom :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...