Snublefot Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hvordan går de sammen da? Noen noe problemer du har møtt på som hundeier for to? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det er mye som er enklere med en valp når man har en voksen hund fra før, og vi er overveldet over hvor bra det har gått. Med Geisha var det vanskelig å forlate rommet mens hun var valp. Lita bryr seg ikke , siden hun har Geisha, og i går vasket jeg hele leiligheten mens hundene var i ett annet rom, uten at det kom ett eneste bjeff. Geisha ville alltid sitte på fanget som valp, og peip og hyla hvis hun måtte være på gulvet. Lita leker seg på egen hånd og er kjempeflink De leker kjempebra sammen, og Geisha sliter ut Lita med lek og morro. Det eneste som er vanskeligere er tur. Med en liten valp på 8 uker som ikke kan gå så langt er det ikke bare-bare ¨å få til. Men jeg går tur med Geisha og bærer Lita, så får de leke litt på gresset innimellom underveis. Etterhvert som Lita blir eldre kan hun gå lengre (og raskere) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Så søt Lita er! Reidar er så snål om dagen. Når jeg ligger på magen legger han seg alltid på rompa mi. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Penis: Det er jo såklart fordi det er et bra utkikkspunkt Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shiraz er rundt 13-14 uker og veldig selvsikker når det kommer til andre hunder på tross av sin størrelse. Går ikke alltid så vel for seg . Hu lærer iransk og skal lære å gå med sjal når hu er ni hundeår gammel slik at andre bikkjer ikke skal jokke på 'a. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Shiraz var søt! Kanskje samme rasen som Bianca? Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Cavalier Hvor gammel er Bianca? Det blikket hennes er skikkelig nice, digger det når de ser sånn på deg! Sie schlaft ganz gut Endret 25. mars 2008 av niklnikm Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Frøya koser seg godt på sofaen min Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Så mange søte hunder det var på denne siden Og pusekatter! Cavalier er jo såå nudelige. Jeg kjenner en, bodde i nabolaget mitt tidligere. Han var stor og feit. Går konstant løs. Når det var mørkt ute hadde han på seg masse blinkende lys :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Mona i fjor sommer Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har kaniner jeg. Silver Sara Luchas Nill Burene Silver kan hoppe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spretten liten sak Her jeg bor er det mange småjenter som driver med kaninhopping, var hvertfall det for en stund siden. Det er også et ektepar som har mange titalls kaniner =kjøttproduksjon :O Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Har hørt det er viktig å belønne med seg selv Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) okei. kjøpte kamera i dag. får se om det hjalp noe. LOl kjøpte også nytt bånd til Maia:p nesten så hun tipper forover:p Endret 28. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Grattis med nytt kamera! Nå må du bare lære å bøye knærne når du tar bilder, så vi får se litt andre vinkler også Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 er høyt oppe (195cm) og langt ned for meg og bøye meg.. men når jeg bøyer meg overfaller hun meg bare.. jaja vet da at jeg ikke er noe fotograf.. kommer nok aldri til og bli det heller... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Var ikke ment som sinna kritikk, bare tren på å sette deg på huk og lær henne at kameraet er forbudt å løpe inn i Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det jeg gjør er å distrahere henne. Sett deg på huk og kast en leke eller annet morro ett par meter foran deg og ta bilder Her om dagen kasta typen snøballer bikkja jaga og jeg satt på huk og tok bilde. Er bare å prøve ut forskjellige teknikker. Sleit med det samme som deg jeg også, min var helt lik og er knøttliten. Gjemte seg mellom beina mine eller rundtslikka kameraet Lettere å få øye på en stor shar pei liksom Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Var ikke ment som sinna kritikk, bare tren på å sette deg på huk og lær henne at kameraet er forbudt å løpe inn i forsto da det:D. Joda. hun er ikke akkurat noen linselus... enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå