Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd

Anbefalte innlegg

Kanskje du forer han litt for mye? :p

Er han tam ?

Da jeg jobbet litt i dyrebutikken for mange år siden hadde de Zebramus. Fyy søren, for noen spreke og raske jævler! Fikk aldri tak i de når jeg skulle skifte i buret. Måtte fange de med håv. hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

søtt :love:

HAHA.

- Hamsteren min rømte en gang, og var borte i en uke. Halvferdig leilighet og masse åpne vegger. Til slutt fant jeg han igjen bak en vegg som heldigvis ikke var kledd igjen(kun papp). Ei bøtte på skrå med mat nedi, og vips.. der var han ;) Han levde godt der inne gitt, hadde hamstret mye mat.

- Kattene åpnet buret for noen uker siden, heldigvis var han bak noe greier. puh.

- Idag mens jeg satt på do, faktisk, så jeg kattene sitte å se på buret. Joda, Tassen klatret pina meg på UTSIDEN! Han kunne jo blitt drept. Nå har jeg gjort buret kattesikkert!

Lenke til kommentar

søt snill lydig og alt det der. ikke noe og klage på. Gått mer eller mindre knirkefritt siden dag 2. Gjort fra seg kun 2 ganger inne siden jeg fikk henne. det da hun pissa i gangen dag 2:p. Så slapp heldigvis det do problemet. Selv om jeg var ute hver 2 time på dag tid. natten sov hun igjennom uten og gå på do:D

Lenke til kommentar

Fikk bare skryt av vetrinæren sist jeg var inne og ga henne siste sprøyta for i år. Og da er det jo gøy. dem sliter litt med ørene. Dvs vokser mye ørevoks veldig fort så må rense dem temmelig ofte ellers kan det bli bråk inni der^^ Joda- Syns jeg var kjempe heldig med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...