Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kanskje du forer han litt for mye? Er han tam ? Da jeg jobbet litt i dyrebutikken for mange år siden hadde de Zebramus. Fyy søren, for noen spreke og raske jævler! Fikk aldri tak i de når jeg skulle skifte i buret. Måtte fange de med håv. hehe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gjør ikke det, men tror han er litt mer vill etter matskåla enn samboern. =P Han er overraskende tam. Pleier å ligge på ryggen min når jeg ligger på magan. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 søtt HAHA. - Hamsteren min rømte en gang, og var borte i en uke. Halvferdig leilighet og masse åpne vegger. Til slutt fant jeg han igjen bak en vegg som heldigvis ikke var kledd igjen(kun papp). Ei bøtte på skrå med mat nedi, og vips.. der var han Han levde godt der inne gitt, hadde hamstret mye mat. - Kattene åpnet buret for noen uker siden, heldigvis var han bak noe greier. puh. - Idag mens jeg satt på do, faktisk, så jeg kattene sitte å se på buret. Joda, Tassen klatret pina meg på UTSIDEN! Han kunne jo blitt drept. Nå har jeg gjort buret kattesikkert! Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eiken og meg på min konfirmasjon: Mayagull: Nemo: Pirandus: Sir Alfred Talizker: Ola: Mio og meg: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er Alfred en bengal ? Søte dyr du har Likte den lange fjordingmanen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Så utrolig vakker Alfred var! Det er en slik katt jeg skulle hatt dersom jeg noengang skulle fått meg katt (når vi har kjøpt oss enebolig) Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, han er bengal Her er han igjen: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Lekker Jeg var tre cm fra å kjøpe meg en i høst.. men så ble katta mi gravid !! Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Han er dessverre ikke vår da, men vi passer den for søskenbarnet mitt som studerer i Danmark. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 noen nye bilder da:D 5mnd og 1 dag gammel nå Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 hehe. er ikke så mye rynker som det var for 2mnd siden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, det blir nok bare mindre og mindre etterhvert som de vokser, men fortsatt. Søøøøte. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 søt snill lydig og alt det der. ikke noe og klage på. Gått mer eller mindre knirkefritt siden dag 2. Gjort fra seg kun 2 ganger inne siden jeg fikk henne. det da hun pissa i gangen dag 2:p. Så slapp heldigvis det do problemet. Selv om jeg var ute hver 2 time på dag tid. natten sov hun igjennom uten og gå på do:D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Så heldig du har vært med gemyttet hennes da Så utrolig herlig uttrykk i ansiktet hennes! Bra hun ikke har så mye rynker, da er det mindre sjangs for fysiske problemer pga dem. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fikk bare skryt av vetrinæren sist jeg var inne og ga henne siste sprøyta for i år. Og da er det jo gøy. dem sliter litt med ørene. Dvs vokser mye ørevoks veldig fort så må rense dem temmelig ofte ellers kan det bli bråk inni der^^ Joda- Syns jeg var kjempe heldig med henne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Lita , 8 uker (hentet henne forrige uke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå