Gå til innhold

Ditt kjæledyr - bildetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På vegne av den lille sier jeg takk. :)

Jeg holdt på å le meg ihjel i går. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, vi driver og tuller omkring noen ganger. Så plutselig stiller hun seg på bakføttene, rett opp i været i et sekund eller to og ser seg rundt. Hun så akkurat ut som en slik surikatt, tror jeg det heter. Jeg knakk rett og slett sammen av synet, det var skikkelig komisk der og da i alle fall. :D

Ops der fant jeg et bilde:

Suricata.jpg

Lenke til kommentar

haha :p

Har du sett serien om de på animal planet? Utrolig smarte dyr. Ler meg ihjel av de.

Jeg møtte en dverg puddel som gikk på to foter! Eieren syns det var rå pinlig, særlig når den gjorde det i utstillingsringen :!: Ingen som hadde lært den det, bare gjorde det sånn uten videre.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Maia på skogstur. dæven døtte, skulle ønske det datt ett skikkelig kamera i hodet på meg. Men man taver det man haver.

24022008234tq5.th.jpg

24022008239ml2.th.jpg

24022008257uw1.th.jpg

Og til sist dette bildet. trodde jeg skulle begynne og grine da jeg så det. Hadde jo blitt så fint om det ikke hadde vært for det forbanna møkka kameraet:(

24022008242qk6.th.jpg

Lenke til kommentar

Aww, så søt. Jeg likte fuglebabyene med piercingene og jeg, selv om de ikke var så pene. :p

Eksen min hadde en Cavalier King Charles som jeg tror var verdens største tispe (i den negative konteksten av ordet). Hun var helt forferdelig mot andre hunder, hun ville ikke hilse på nye mennesker, og hun bjeffet og gneldret på alt og alle som kom inn i huset, enten hun kjente dem eller ikke. Hun sluttet å bjeffe om hun kjente dem, og fortsatte om hun ikke gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...