Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Lille Bianca, ca. 3 mnd. og spretten og nysgjerrig som ingen andre i huset. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 På vegne av den lille sier jeg takk. Jeg holdt på å le meg ihjel i går. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, vi driver og tuller omkring noen ganger. Så plutselig stiller hun seg på bakføttene, rett opp i været i et sekund eller to og ser seg rundt. Hun så akkurat ut som en slik surikatt, tror jeg det heter. Jeg knakk rett og slett sammen av synet, det var skikkelig komisk der og da i alle fall. Ops der fant jeg et bilde: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) haha Har du sett serien om de på animal planet? Utrolig smarte dyr. Ler meg ihjel av de. Jeg møtte en dverg puddel som gikk på to foter! Eieren syns det var rå pinlig, særlig når den gjorde det i utstillingsringen :!: Ingen som hadde lært den det, bare gjorde det sånn uten videre. Endret 24. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Haha. Da burde du møte bikkja mi. Prøver desperat å lære henne at beina skal på bakken, men hun går mer på to enn fire. Hopper og danser heletiden Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Maia på skogstur. dæven døtte, skulle ønske det datt ett skikkelig kamera i hodet på meg. Men man taver det man haver. Og til sist dette bildet. trodde jeg skulle begynne og grine da jeg så det. Hadde jo blitt så fint om det ikke hadde vært for det forbanna møkka kameraet:( Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Nydelig hund! Off-topic: Et billig og greit digitalkamera. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Joda. kamera kommer etter snart det og. Må bare priotere litt andre saker først:p Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 WTF???? Her er foreldrene: Må være utrolig kjipt å få såå stygge barn?? :!: Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Fytti faen så stygt Endret 27. februar 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Disse 'piercingene' er så foreldrene kan se de i mørket Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ahw! Bianca var skjønn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Aww, så søt. Jeg likte fuglebabyene med piercingene og jeg, selv om de ikke var så pene. Eksen min hadde en Cavalier King Charles som jeg tror var verdens største tispe (i den negative konteksten av ordet). Hun var helt forferdelig mot andre hunder, hun ville ikke hilse på nye mennesker, og hun bjeffet og gneldret på alt og alle som kom inn i huset, enten hun kjente dem eller ikke. Hun sluttet å bjeffe om hun kjente dem, og fortsatte om hun ikke gjorde det. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Her kommer ett par av Maia som har fått sin første "røde" periode. Hun blir 5mnd om 4 dager. Å ja. fortsatt mobil cam... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ikke mange som får det så tidlig.. Jeg møtte på to slike hunder i dag faktisk gutter. En lys og en mørk brun. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) nei hun har hatt den røde iallfall en uke. men blødningene tok liksom helt av først i dag. Bare vært noen få dråper tidligere. Derfor trusa:p Endret 3. mars 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kjekkas Hvor gammel er han? Ser ut som en feit dverghamster :!: (ikke frekt ment) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Haha! :!: Han er usedvanlig feit, ja. Broren hans er mye mindre. Han er knappe året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå