darkness| Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lana har funnet ut at det er moro å være på peishyllen Dronningen i huset.. Hva glor du på da? Mus, pass dere! Oooh, en morsom gardin. Den er nok moro å leke med! Kan jeg hoppe ned her, tro? Æææh, slutt å plag meg! Lenke til kommentar
colasolo Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Minner meg om min hund........ Per definisjon en hi-hund..... ingen nevnte at idioten ville være helt sykt opphengt i steiner. Vesenet hyler og klorer når han ser en f'ens stein...... Heldigvis er det snø nå. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tralala må få kjøpt meg kamera... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så stor hun har blitt! Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hunden min er et medlem av familien og ikke kun et kjæledyr men la gå her er bilder. At noen mennesker kunne gjøre hunden min forbudt er noe av det kvalmeste jeg har opplevd i mitt liv,formynderi er noe kvalmt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Så stor hun har blitt! Ja hun vokser:D Hun veide 11.6 kg sist jeg veide henne (for en uke siden tror jeg) 1.6kg mere enn søstra hennes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) *feil tråd* EDIT: hiver ut bilde av ett annet dyr Endret 17. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Bladde gjennom Photobucket'en min og fant noen bilder jeg hadde glemt Woho, ballen: Hmm, tørrfisk? Skeptisk. Slentrer fornøyd bortover: Hoppe på mamma/pinne: Bevegelse: Hodebilde: Med mine fettere (nei, hun har ikke tenkt til å bite): Trener på å ta imot godbiter: Klicko! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvordan er det å ha en hund som er mye større enn deg Bra hun ikke er hannhund som kan finne på å ri på deg! Da hadde du vært ille ute Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Det går bra det, er bare å ha teknikk. Og den lærer du deg mens hunden vokser Men såklart er det slitsomt i noen situasjoner. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Driver du med hest og? Ser ut som mamman din har på seg leggchaps og stallsko Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Ja, mamma har en kaldblods, pluss vi har en ardenner og en shettis stående hos oss. Jeg bor ikke hjemme lenger da, er 15 min unna Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Aha, så morsomt Skal du ikke lime inn bilder av hesten da Endret 18. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Hadde en liten overhaling av bildemappene i dag, og kom over disse godisene: Savner å ha valp . Flotte bilder forresten, Juliess. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Skjønner at folkene her savner å ha valp. Vi har den skjønneste boxervalpen i naboleiligheten. Sukk. Savner Atlasen min, jeg... Er i Oslo. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 noen trøtte bilder av Maia Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hehe. Ja det kan man si hun er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå