elelmar Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er nok ikke bare du som legger ut bilder, mushi Katten vår, Silver. Forøvrig en veldig snill og tolmodig pus. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hehe. Ei lita rakkerjente som biter seg fast i mannen min :!: Pluss noen andre Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Gikk tur med mushi, Ponni, mushi sin sambo og ei jente til med hund idag Resten av bildene kommer litt senere. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Så fine bilder Så bra bildet ble av bullmastiffen. Skjønner jeg har mye å lære når det gjelder foto Ponni har sovet som en stein siden jeg satt meg inn i bilen. Endret 3. februar 2008 av mushi Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nye bilder (dumme tlf cam) Her har hun kapret kattekurven Her har dem kapret sofaen som vanlig Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Morsom tråd Mjau, katta vår. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har til nå bare lakt ut bilder av kattene mine. Så tenkte å dele bilder av de andre dyra mine Men må ha med et til av minstepus Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kjempefine! Elsker chinchilla Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kjempefine! Elsker chinchilla Hehe. Doffen er navnet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hadde to stykker før, pikachu og mushimushi. Dritfine! Har du bilde av hele buret dems? Så ut som det var hjemmelaget, de burene er alltid penest Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Et søtt bilde av lille Haylie som er kjempetrøtt! Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hadde to stykker før, pikachu og mushimushi. Dritfine! Har du bilde av hele buret dems? Så ut som det var hjemmelaget, de burene er alltid penest Det har jeg :!: Inni buret er Doffen og moren. Men måtte gi bort moren pga krangel mellom begge. Litt synd. Men Doffen er kjempetøff. Og får masse selskap fra kattene :!: Skal lage nytt og større til sommeren Endret 5. februar 2008 av marfant Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Virkelig flott bur! Men du burde skaffe deg en til en. Hva med å kastrere doffen og kjøpe en hunne til? En ung en. Det pleier å gå bra. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Virkelig flott bur! Men du burde skaffe deg en til en. Hva med å kastrere doffen og kjøpe en hunne til? En ung en. Det pleier å gå bra. Hehe. Han er kastrert :!: Sikkert derfor han ikke ble akseptert av moren. Han var nok ikke til å kjenne igjen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Prøv med en kastrert hanne til kanskje? Kan ikke så mye om det, kanskje dus kal melde deg inn i ett annet forum å høre? Fant ett chinchillaforum! http://forum.uniqums.no/ Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Her er noen bilder av familien min sin ett år gamle dvergvedder hann Rasmus. Han ble kjøpt hos en oppdretter som var spesielt interresert i fargegenetikk, så vi fikk temmelig mye problemer med å velge når vi fant et helt kull som var hvite med blå øyne. Men til slutt valgte vi den minste av dem. Siden han var født litt senere enn resten av søsknene hadde han en liten "defekt". Dvergveddere skal jo som de fleste vet ha hengører, men lille Rasmus vår er en av de som ikke har det. Ørene hans står mer eller mindre rett ut til vanlig, men han kan også holde dem framover når han er nysgjerrig, noe som ser veldig pussig ut:P Første hindertrening:) Elsker kaniner med blå øyne:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Første hindertrening:) Hvilket jeg husker han var så utrolig "villig" til å være med på, husker jeg Endret 6. februar 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Så søøt. Nå savner jeg ha ha kanin her. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Første hindertrening:) Hvilket jeg husker han var så utrolig "villig" til å være med på, husker jeg Gikk da bra etterhvert;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå