Discipline Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg vil vite hvordan man lærer seg Photoshop på en dag. Er du sikker på at katten er bw? Det virker som at kun omgivelsene er bw. Du kan jo begynne med å korrigere øynene og gi dem lik farge Neida, tuller bare, fin mons! Her er 1 av 2 kaniner som er i min søsters besittelse. Hun hadde enda en til, men den kvalte seg selv da den var ute i bånd for noen uker siden. Den hvite på bildene likte å sloss med den avdøde kaninen. Kanskje kynisk å si det men det var ganske beleilig at den ene døde. Endret 22. januar 2008 av contaminated Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Wow, skulle til og si nydelig katt! Og veldig spesiell! Men så var det photoshop. Men uansett fint redigert. Og katten var pen likevell den! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hm hvordan greide den å kvele seg?? :S Siden den var ute i bånd? Regner med at eieren leide den i båndet ? Lenke til kommentar
marfant Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hentet hjem den nye pusejenten i dag Hun har fått navnet Willow. Er såååååååååååå nusselig Lenke til kommentar
marfant Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Åååååh.. søøøtis!!! Hehe, tusen takk. Er allerede oppklort på hånden Maler å stoorkoser seg. Men litt skvetten er hun. Men det kommer seg etterhvert Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Haha bare vent til møblene blir oppklort Har fem bebiser i hus, som er klare for mye hjem neste uke *gråte*. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Wow, skulle til og si nydelig katt! Og veldig spesiell! Men så var det photoshop. Men uansett fint redigert. Og katten var pen likevell den! Katten har ett blått og ett brunt øye. Har ikke tulla med farger annet enn svart/hvit bakgrunn på det nederste Samme katt i avataren min. Endret 22. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
marfant Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Haha bare vent til møblene blir oppklort Har fem bebiser i hus, som er klare for mye hjem neste uke *gråte*. Hehe. Har allerede 1 puse fra før. Å det er tapeten det går ut over :!: Har masse klatrestativ og sånne kvessegreier som henger på veggen. Er vel ikke kjekt å levere fra seg småpusene Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe Kanskje det funker med slik spray på kloremøblene? Husker ikke hva den heter, men kattene syns den er tiltrekkende. MINE bet ikke på det Men har hørt positivt om den sprayen. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe Kanskje det funker med slik spray på kloremøblene? Husker ikke hva den heter, men kattene syns den er tiltrekkende. MINE bet ikke på det Men har hørt positivt om den sprayen. Har hørt andre også som har brukt det, uten resultat. Så ikke vet jeg om det er så veldig bra. Har ikke hørt at det har fungert hos noen enda. Derfor har jeg ikke prøvd det selv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Her er Bastian..han sitter og ser på katten som spiser... an er så sjalu Endret 23. januar 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
marfant Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Åååååå, det er så kjekt med kattunge i hus igjen Hun maler, leker å storkoser seg Er såå gosselig. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Her er Bastian..han sitter og ser på katten som spiser... an er så sjalu Fin hund!! Endret 24. januar 2008 av santacruze Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dette er katta til søsteren min, som jeg passer av og til. Skjønn er hun! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen få av mange sovestillinger fra Ponni. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noe så sjarmerende som enkelte av de liggestillingene der skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hun så ut som en sløv, lita hund. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Bare jeg som poster her jo! Legg ut litt bilder folkens! ----------- Kattungene mine slåss litt. Haha! Må bare legge ut ett bilde til av hunden Endret 30. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er nok ikke bare du som legger ut bilder, mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå