Kiro Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Her er et bildet av Bastian (det ble tatt rundt jul) Endret 10. januar 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så mange fine hunder !!!!!! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Raw_Denim: Har valpen din problemer med tårekanalene eller noe..? Så veldig rød ut under øynene Uansett, gratulerer med valp! Hei og takk. nei den har ikke det. Rasen er sånn.. pga valkene i trynet blir huden under øynene dratt ned noe som gjør at det renner litt fra dem.. sjansen for at rusk og puss kan komme inn i øyenen blir jo desto større.. derfor må jeg følge nøye opp og eventuellt skylle øynene med sånn "saltvann". Jeg lurte littt selv på dette så kontaktet oppdretter og spurte. så er ikke ett problem med mindre man gir blaffen. Rasen har forsåvidt litt problem med ørene også, så må regelmessig rense i ytterkant av ørene så det ikke tettes igjen. Men ellers så er det en praktfull hund syns nå jeg.. oppdretter sa forsåvidt at hun har god sjanse til og bli en flott utstillings hund, men vet ikke helt om det er helt min greie. EDIT: Ett nytt bilde med crappy tlf Endret 11. januar 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Å herreGUD så sinnsykt skjønn! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 hehe. jau hun er det. ligner på en liten gris når hun sover:p med tanke på ører og hale + hun snorker noe så sinnsykt:p Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Greide ikke å la være:p drit kamera men men bedre enn ikkeno. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Åååh. Den er så sinnsykt fin! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hmm var ikke mye liv i denne tråden så fyrer av med noen dårlige mobil bilder igjen jeg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva heter hun? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hun heter Maia. 3mnd gammel. lydig som fy. går løs ute uten noe prob. kommer på innkalling, Kan bare sitt og takk enda da men (Takk= gi labb). fortsetter det denne retningen så har vi mye og glede oss til. Tenker jeg skal ta ett par kurs etter hvert og bare for morro skyld så jeg kan få litt mere peil siden jeg er temmelig nabb på hunde trening. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hehe da min valp var liten og søt, var han kjempe lydig. Gikk i fotene mine hele tiden, kom når jeg ropte på han og var bare en søt liten bamse Så ble han større.. Kom IKKE når jeg ropte på han.GR. Så ble han enda større (ett år om en mnd). Han kommer når jeg roper på han, MEN ikke når han ser andre hunder/katte/mennesker. Der sliter jeg på innkalling.. Poenget er, jeg sa at min valp var verdens lydigste.. så.. hva har skjedd med han de siste mnd??? hehe Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Vel. jeg prøver og trene den lydig. lar den da ikke løpe rundt som den vil. Endret 18. januar 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ok siden jeg bare har lagt ut skit bilder fikk jeg endelig naboen til og ta noen skikkelig bilder av Maia. så håper det ikke blir regnet som spam:p. Rottweileren er naboen sin. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Her er noen blilder av "biken" Spiken min ... Han ble påkjørt i maI I fjor ,savner han enda, og kommer alltid til å gjøre det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Maia er bare herlig! Kjempefine bilder. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Maia er bare herlig! Kjempefine bilder. Dritskjønn. Se den herlige, lille rompa. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Japp. hun er sinnsykt hærlig:D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Lært meg photoshop idag Dette er bw med farger på katten, selv om det ikke synes så bra. Endret 22. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå