Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har dere sett en lignende hale?? Den er slik hele tiden. Greier å ha den normalt, og den er ikke knekt. De andre har halen rett til værs når de springer og herjer, men denne har den på ryggen :!: Ligner på en liten Pom.valp. Endret 3. januar 2008 av Marialn Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den var kjempesøt da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 LEKKER!! Jeg kjenner til ei som har en Rottis. Den er en stor valp, og BITER(glefser)..faktisk.. Sikkert gjort en kjempe fin jobb som eier. not. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Vår kattunge har også halen liggende litt fremover sånn når den er fornøyd Hvorfor vil forresten alle ha guttepuser? Vi har jentepus. Synes det er bedre med tanke på markering og slåsskamper når de blir litt eldre. Hun er forresten kjempekosete, så det med at guttepuser er mer kosete, virker å være bare oppspinn. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ville helst hatt hunnkatt tror jeg, men det er ei venninne jeg spurte for Jeg skal ikke ha katt atm. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vi var trege i år, og da vi først skulle kjøpe juletre så regnet det Derfor fikk vi pappas plast tre. Ja.. resultatet ble fem kattunger hengende i treet !! notis til meg selv: aldri mer plasttre med kattunger i hus. En som holder på å falle ned. hehe Endret 8. januar 2008 av Marialn Lenke til kommentar
marfant Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det var noen søte puser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Awwww! Den med harlequinansiktet vil jeg ha. (Den i treet). Se så søøøt da. Makan til nydelig lite vesen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Legg merke til at de er speilvendt i ansiktet Det er to forskjellige katter som sitter i treet.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sååååh.. Skal disse søtnosene selges? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 De skal gis bort om tre uker, ja Ni uker nå. Og hele huset står på hodet. hehe. Sikkert ti folk som vil ha katt fra meg Skal ha en el to selv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skriv meg opp på den listen om en av de med sånn mønster i ansiktet blir igjen. Nuudlige små nurk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Veldig søte. Gleder meg enormt til jeg selv skal få meg katt. Er det mange som kommer å adopterer oss dere i Jekteviken Eplefee? Jeg vil gjerne ha en kattunge som folk flest. Men det er jo gjerne like koselig med en som er litt voksen og jeg kan se litt mer hvilke personlighet den har. Dessuten finnes jo det mange flere voksne katter som trenger en eier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er en god del som kommer og adopterer ja, gjerne på lørdager eller onsdager. Kan sikkert møte deg i byen og følge deg opp en dag jeg har vakt om du vil hilse på dem, så kan jeg introdusere deg til noen av kattene. (Bl.a. Kitty og Mini, voksne, ja, men herremin så ufattelig søte de er. ) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gjerne det. Men kan ikke adoptere en før om noen måneder. Men gleder meg veldig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Trenger ikke å adoptere med en gang, vet du Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er veldig kjekt med katt Vi var jo og hentet oss en liten kattunge på 12 uker 20. desember. Men vær obs på at det kan være lurt å hente katten slik at du får brukt litt tid til å bli kjent med den i starten, Snublefot. Det tar tid før de slår seg til ro hjemme, og de trenger å bli kjent med både deg og de nye omgivelsene. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det blir gjerne til at jeg venter til en ferie eller noe. Slik at jeg får litt ekstra god tid til å bli kjent med den. Men jeg vil uansett ha mye tid sammen med den. Mye pugging hjemme og jeg er generelt sett en rolig innejente så den vil verken kjede seg eller være ensom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe, er vel heller du som ikke kommer til å kjede deg når du pugger, med en katt som kommer til å tråkke oppi bøkene dine hver gang du prøver å få lest noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå