Snublefot Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Rogersussebassen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Her er en våt Christian (du ser fuglen Kevin i bakgrunnen) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bilde av kattene mine: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Det er ikke så veldig rart folk smelter av kattunger, se de blå øynene Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Katter er herlige! Min katt Sofus, og nedenfor ein yngre utgave av min søsters katt, Kasper. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er ikke så veldig rart folk smelter av kattunger, se de blå øynene Søskenene hans, Jonas og Leia har begge grønne øyne, så... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Lana-pus får nok gule øyne. Her tar hun en liten dans sammen med far. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Nå som vi flytter nordover blir det hvertfall litt nærmere da Post noen bilder av Hera Edit: Får vel ta med et bilde til av Mona da, så det ikke bare blir prat! Hehe. HAHA hunden min heter også hera! for noen år siden hadde vi en hann forster som het hero og for et årsiden fikk vi en hunnforster og det var naturlig og kalle den hera Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Eplefe: Hvor er dette kattehuset? Kan man komme innom for å bare kose med dem? Eller evt adoptere en. Kan man være "fosterfamilie" for en katt imens han/hun venter på å få et hjem? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, man kan være fosterhjem, og om du vil være med på vakt en dag så er det bare å ta kontakt med de som jobber frivillig der, ja du kan adoptere alle. Lenke til kommentar
Monstermark1 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Hunden min som valp Endret 30. desember 2007 av Monstermark1 Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, man kan være fosterhjem, og om du vil være med på vakt en dag så er det bare å ta kontakt med de som jobber frivillig der, ja du kan adoptere alle. Å! jeg har superlyst til å være fosterhjem! (får ikke ha katt før jeg flytter ut til neste år). Hvor ligger kattehjemmet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja, man kan være fosterhjem, og om du vil være med på vakt en dag så er det bare å ta kontakt med de som jobber frivillig der, ja du kan adoptere alle. Å! jeg har superlyst til å være fosterhjem! (får ikke ha katt før jeg flytter ut til neste år). Hvor ligger kattehjemmet? Vet ikke hvor de ligger i andre fylker og sånn, men jeg jobber for Dyrebeskyttelsen Hordaland. EDIT: Du må vel ta kontakt med DB Akershus. Endret 30. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tusen takk! Skal gjøre det med en gang:) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Det er ikke så veldig rart folk smelter av kattunger, se de blå øynene Søskenene hans, Jonas og Leia har begge grønne øyne, så... Ja, og så? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Så jeg tror de blå øynene er der for å bli. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 To katter(den svarte bor for tiden hos pappa), fem kattunger, en hamster og en hund Kattungene er klare for mye hjem om fire uker, og vi skal beholde en selv. Kattene to av bebisene Diesel som valp Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Maria: Har dere noen hannkatter til overs, med mye pels? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 niks, den eneste gutten som er langhåret er den mørkegrå over, og den skal jeg ha selv. Kjekk liten sak.. Han har en fin krøll på halen. Den ligger oppover ryggen liksom. snodige greier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg får kattunger snart, kan sende deg en mld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå