UUnreal Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) http://www.olympus.no/consumer/29_C-300_ZOOM.htm Hva kan jeg få for dette i dag? Veldig pent brukt. Følger med 128 mb kort, lader og 4 oppladbare batterier. Endret 11. juni 2007 av UUnreal Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå prøver jeg ikke å være frekk, men er bare ærlig. Det kameraet der tror jeg ikke jeg hadde tatt imot gratis engang. Har det noen spesielle egenskaper som gjør at det kan være noe å legge penger i? Igjen, jeg håper ikke du tar dette som en frekk eller sarkastisk kommentar. Og jeg er heller ingen ekspert, så for alt jeg vet så sitter du på en gullgruve Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg vet at jeg ikke sitter på en gullgruve. Men vil heller selge det billig enn å kaste det. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kanskje du kjenner noen som ikke har kamera? Noen litt yngre som trenger sitt første kamera? En bestefar eller bestemor som ikke har tatt steget over i den digitale tidsalder? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Ikke for øyeblikket.. ellers så hadde jeg vel ikke lyst ut pris.. men finner vel ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå